• Wunja

Vi som vill plussa i Juli 2017

Är på bim idag eller bim-1, listan är som vanligt lång med symtom.. tappade dock hoppet nu när jag blev dålig i magen -.- blir det innan och under mens. Får se om den dyker upp imorgon eller inte :)

• Wunja
    Amanda87 skrev 2017-07-06 20:24:15 följande:

Brukar också bli dålig i magen! Var det i förrgår men fortfarande ingen mens...hoppas!! Bim-4 (tror jag) oregelbunden mens sedan förra grav och har faktiskt inte brytt mig att ha någon koll men så bestämde vi oss nu för att vi skulle köra på. Testade med ÄL stickor och fick utslag kring midsommar. Men så svårt att veta när jag ska testa!

Någon som har tips på grav test som går att köpa i butik som gör utslag innan bim?

Var hård i magen i början av veckan, kunde inte göra nr 2 på tre dagar. Händer aldrig. Sen dess har jag vart lite dålig faktiskt. Sjukt gasig xD känns som man bara fiskar egentligen, återstår o se imorgon.

Clear blue early kan man testa från bim-4 tror jag :)
  • Wunja
    Amanda87 skrev 2017-07-06 21:09:59 följande:

Haha ja det är bara att återstå och se! Sååå spännande! Har du barn sedan tidigare?

Åh...sånt jävla meck när jag inte har koll på min mens. Min senaste mens slutade 14 juni. Då borde jag få typ runt då igen, minus 4-5 dagar som jag brukar ha mens = 9 eller 10e juli....

Haha gör inget, är inte den som äcklas i första taget :)

Ja vi har en son som blir 3 i september :) vi är nog inne på 3e försöket nu tror jag. (Sambon jobbat borta 3 veckor i sträck så ibland missas äl).

Men du hade äl vid midsommar sa du? Oftast får man mens 2 veckor efter äl så räkna så. Jag hade nog äl dagen innan midsommarafton :) isåfall är jag på bim idag. Men enligt min app som Har passat min cykel förut så hade jag bim igår. Men mensen har kommit 1-2 dagar senare de 3 senaste månaderna så räknar att senast imorn har jag bim. xD
  • Wunja
    Blirdetsåblirdet skrev 2017-07-06 21:23:56 följande:

Hoppar också in här! :)

Jag och sambon hoppas på tillökning, men tänker inte så aktivt på det i och med att mycket annat händer just nu. Har gått in i det lite mer med attityden "blir det så blir det". Men nog tusan hoppas man varje månad ändå. ;)

Vi ligger så gott som varje dag och jag brukar bli extra sugen runt ÄL, så vi lär nog pricka rätt i alla fall. ????

Har väldigt regelbunden cykel och skulle få mensen igår. Brukar få en liten blödning första dagen och sedan drar det igång dag två riktigt rikligt, direkt på morgonen. Har varit så sedan jag slutade med piller för typ 2 år sedan. Nu fick jag en mycket liten, brukaktig flytning igår, ingenting alls under natten och sedan en likadan idag igen. Fick även en pytteliten, ljusrosa flytning för typ en vecka sedan.

Vad tror ni, är det bara mensen som är konstig eller ska jag våga hoppas på riktigt? ????

Vad spännande :D ta ett test? Om du har passerat dagen för mens så kan du ju ta ett test och få besked!

Håller tummen!
  • Wunja
    Amanda87 skrev 2017-07-06 21:54:30 följande:

Så kul! Hoppas det tar sig snart då! Så drygt att han är borta så länge så ni missar!

Ja precis..och jag räknar att jag hade ÄL på söndagen. Alltså två dagar efter midsommar...så jag borde försöka stå ut till på söndag...och då köpa ett som är extra känsligt kanske...

Hoppas vi slipper mens!

Jag tror jag ska våga ta ett test imorgon, har ett rfsu test hemma. Har fegat länge nu xD Jaa köp eTT cb early så blir det nog bra :)

Har ni nå barn förresten? :)

Är så spänd och nervös att jag kommer inte kunna sova inatt haha!
  • Wunja

[quote=77818804][quote-nick]längtarefternr2 skrev 2017-07-07 08:05:03 följande:[/quote-nick]Men stort grattis, vad härligt :D

Blir så glad när nån plussar :D[/quote

Grattis!! :D

• Wunja
    Wunja skrev 2017-07-07 08:41:05 följande:

[quote=77818804][quote-nick]längtarefternr2 skrev 2017-07-07 08:05:03 följande:[/quote-nick]Men stort grattis, vad härligt :D

Blir så glad när nån plussar :D[/quote

Nä nu blev det dubbel fel xD
  • Wunja
    Blirdetsåblirdet skrev 2017-07-07 06:51:38 följande:

Testade positivt nu på morgonen!! :D :D :D

• Wunja
    Amanda87 skrev 2017-07-07 08:49:04 följande:

Stort grattis igen! :)

Nu känner jag av mensvärk så jag väntar med grav-test och inväntar fröken röd... Vi har en dotter född mars 2016.

Tack! :)

Åh men jag gick ju också omkring med mensvärk, kan ju vara växtvärk. Håll ut :)
  • Wunja
    Amanda87 skrev 2017-07-07 10:33:11 följande:

Blir en stor strawberry daquari för mig ikväll!

På att snart igen! <3

Kom tant röd eller?
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017