• elil87

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hha15 skrev 2017-07-05 18:52:29 följande:

Hej! Här är en till som hoppas på att plussa i juli :) har bim 15 juli. Tagit ett gravtest som visat negativt såklart... Lite väl tidigt att testa kanske. Håller tummarna för oss! :)

Då är vi i ungefär samma läge, har bim 16 juli. Vi missade dagen för äl men lyckades i alla fall pricka in de två dagarna innan äl så hoppas så klart ändå. Håller både tummar och tår! :)
  • elil87
    becca90 skrev 2017-07-10 10:03:29 följande:

Äl + 6 här. Någon mer som ligger till samma ungefär?? :)

Äl + 6 här med :)
  • elil87
    becca90 skrev 2017-07-10 12:10:03 följande:

Oh, känner du något??

Har varit väldigt trött och mått lite illa till och från. Hade även mensvärksliknande smärtor vid och efter ägglossning. Brukar ha det vid ägglossning men inte dagarna efter. Svårt att säga om det är symtom eller om det bara är inbillning för att man så gärna vill att det ska vara något. Har bim 16 juli så det är bara att vänta och se :) Känner du något?
  • elil87
    becca90 skrev 2017-07-10 13:42:04 följande:

Nja egentligen inte.. känner att det drar lite i magen där nere och det har jag inte kännt förut. Testade imorse haha. Testet blev så här..

Jag vill ju inte ge dig falska förhoppningar eller så för det är ju tidigt att testa men är det inte ett svagt andra streck? Jag skulle nog testa igen om ett par dagar om jag var du :) Håller tummarna!
  • elil87
    becca90 skrev 2017-07-10 13:50:47 följande:

Jaa ja ser ju också men det känns för tidigt så får kolla senare :) tack!

Oj förlåt! Råkade ogilla ditt inlägg och nu får jag inte bort det, haha! Var så klart inte meningen. Ville bara säga att du måste berätta hur det går sen :)
  • elil87

Tog ett Clearblue Early idag så fort jag vaknade och det visade ett svagt, svagt blått streck. Både jag och sambon såg det. Är på bim -1 och känner mig så som jag tänker att man kanske känner sig när man är gravid. Har ömma bröst, mår illa och känner mig yr. Kräktes igår på morgonen. Jag har även molvärk som suttit i lite över en vecka nu.

Till min fråga. Jag ville ha ett säkrare svar för att jag ska slippa gå och undra och tog därför ett Clearblue Digital nu, några timmar senare, men det var negativ. Då har jag ju inte använt morgonurin och var på toa senast kanske en timme-halvtimme innan jag testade mig. Vad tror ni, kan det första testet ha varit falskt positivt eller kan det andra ha blivit falskt negativt för att jag inte tog det direkt på morgonen? Ska testa igen imorgon bitti men väntan känns enorm.

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017