Vi som vill plussa i Juli 2017
Hej!
Jag hoppar in här efter att ha följt tråden intensivt i några dagar. Grattis till alla er som har plussat! Blir glad och peppad av alla andras glädje!
Jag har endometrios och härom månaden så fick jag ett plus dagen efter bim och blev överlycklig för att bara några dagar senare få ett tidigt missfall.
Nu är på bim -2, har bim på tisdag den 11/7. Min menscykeln är oftast 31 dagar. Är rätt säker på att ha prickat in ägglossningen och hade en liten blödning med klarött blod 7-8 dagar efter ägglossningen- troligtvis en nidblödning. Har dock inte känt så mycket gravidtecken alls denna gång och är nu på tredje dagen med bruna flytningar vilket jag brukar få innan mens.
Förra gången så var jag säker på att jag vad gravid även om testerna inte visade förrän efter bim då jag hade tydliga tecken som illamående, järnsmak, trötthet och väldigt ömma bröst nu känns det tyvärr tvärtom. Tog test på vårdcentralen häromdagen då jag var på bim-4 då jag sökte för att jag hade urinvägsinfektion och det visade negativt likaså testet imorse. Måste försöka hålla mig till onsdag nu innan jag testar igen, men känns som att mensen kommer innan dess.
Men precis när jag har ställt in mig på mens för ett par timmar sen så dyker det upp en järnsmak i munnen och illamående - men jag börjar misstänka att det är psykotisk denna gång för att jag vill så gärna. Får hålla tummarna även om det ser lite mörkt ut!