Vi som vill plussa i Juli 2017
Fattar inte varför man ska vara så trög och otålig och försöka testa med tidigt test 10 dagar innan bim/5 dagar efter ÄL. Vet ju att det är omöjligt, och ändå blir man ledsen och tänker att det är kört. Jisses...
Fattar inte varför man ska vara så trög och otålig och försöka testa med tidigt test 10 dagar innan bim/5 dagar efter ÄL. Vet ju att det är omöjligt, och ändå blir man ledsen och tänker att det är kört. Jisses...
Bim-8 idag och jag har haft ont på höger sida långt ner hela dagen (äggstocken?), nu på kvällen har det även gått över lite grann tlll vänster sida. Vad är detta? Nåt att bry sig om? Har även haft vattniga flytningar under kvällen. Man blir ju knäpp för såhär är det säkert i vanliga fall också bara att man aldrig har tänkt på det innan. Men smärtan är ändå ganska påtaglig såtillvida att man inte kan koppla bort det förrän det avtar lite och det borde man ju känna igen. Jättedum fråga men det kan inte vara ett eventuellt ägg som flyttar sig genom äggledaren? Snacka om långsökt, och önsketänkande haha
ÄL+9 / bim-6, tvärnegativt idag, inte en antydan till streck. Visserligen en teststicka som mäter från 25 mIU/ml och inte 10 som vissa gör, men ändå. Kört.
Som sagt ÄL+10 och bim-6, negativt imorse, kom sen till jobbet o fick enorm mensvärk som höll sig i ca 1 timme, alltså verkligen mensvärk. Vadan detta??
Precis som några av er andra har jag också testat negativt på morgonen idag, dock bim-6 så tidigt och med ett icke-känsligt test. På morgonen på jobbet fick jag enorm mensvärk som höll sig en timme och nu på kvällen har jag mått illa. Har aldrig såna känningar mellan ÄL och mens. Beställt känsligare tester så ska testa igen på torsdag, nånting känns ändå hoppfullt nu.
Tjejer... är det spökstreck när man knaaaappt ser i verkligheten o måste redigera för att få det synligt? Bim-4 med cb early. Blir så nervös.
Tog ett Clearblue Early idag så fort jag vaknade och det visade ett svagt, svagt blått streck. Både jag och sambon såg det. Är på bim -1 och känner mig så som jag tänker att man kanske känner sig när man är gravid. Har ömma bröst, mår illa och känner mig yr. Kräktes igår på morgonen. Jag har även molvärk som suttit i lite över en vecka nu.
Till min fråga. Jag ville ha ett säkrare svar för att jag ska slippa gå och undra och tog därför ett Clearblue Digital nu, några timmar senare, men det var negativ. Då har jag ju inte använt morgonurin och var på toa senast kanske en timme-halvtimme innan jag testade mig. Vad tror ni, kan det första testet ha varit falskt positivt eller kan det andra ha blivit falskt negativt för att jag inte tog det direkt på morgonen? Ska testa igen imorgon bitti men väntan känns enorm.