Vi som vill plussa i Juli 2017
Kan inte tro det, tog ett test precis nyss! Fick en lustig känsla att jag ska nog göra ett test, och hade en sticka kvar...
Strecket syns mycket bättre i verkligheten, men nog är det ett streck allt? Bim -3.
Kan inte tro det, tog ett test precis nyss! Fick en lustig känsla att jag ska nog göra ett test, och hade en sticka kvar...
Strecket syns mycket bättre i verkligheten, men nog är det ett streck allt? Bim -3.
Ny här på FL!
Efter ett MF i April (v 5) är det dags att försöka igen.
Prickat in ÄL denna månad och har 6-7 dagar kvar till bim. Hoppas på ett plus!
Men jag saknade mina vanliga efterÄL-symtom denna månad som ömma bröst osv...
Definitivt ett streck. Grattis ?
Hej alla. Är helt ny här på fl men har följt tråden i flera dagar.
Känner att jag också måste få lätta mig lite :)
Hade ÄL 28/6, myste natten 27-28/6.
Är idag alltså på ÄL+13 och BIM-3. Har stått emot frestelsen att ta ett test i några dagar nu av rädsla att bli besviken. Har haft ömmande bröst i en vecka (vilket är ganska ovanligt för mig innan mens) och Ikväll har jag molvärk som kommer och går. Nervös att det är mensen som är på g. Har bestämt att ta ett test imorgonbitti om mensen inte hinner komma inatt. Håller tummarna! :)
Hej. Jag använder mig av Natural Cycles :) Har endast använt appen i 4 cykler där varje cykel varit mellan 28-32dagar. Är inte heller helt bra på förkortningar eller hur man räknar egentligen. Jag har precis som du förstått det som att BIM=beräknad icke mens. Jag räknar BIM som dagen för beräknad mens. Min BIM blir då på fredag, lika som dig. :)
Men vad spännande med ett sträck! Även om det var svagt, det borde vara positivt? Håller tummarna att sträcket blir mer tydligt imorgon! :D
Men vad roligt! GRATTIS! Den går gången ska det nog gå vägen :)
Min sticka va totalt blank idag :( BIM -2 idag så borde ju ändå annat ett sträck vid den här tiden? Ställer in mig på mens men hoppas givetvis in i det sota.
[quote=77837560][quote-nick]Lifl skrev 2017-07-13 15:13:40 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser. Grattis!