• Lifl

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hej på er! Jag har BIM på söndag, 16/7 och är väl tveksam till ett plus då. Vi prickade in ägglossningen och hade sex dagen innan ÄL och på ÄL-dagen. Vet det eftersom jag använde stickor och så var det väldigt tydligt med flytningarna just då.

Tog ett test idag (extremt tidigt, jag vet) som givetvis var negativt. Har inte haft en nidblödning, men det hade jag inte med sonen heller. Sonen tog sig på första försöket, och jag inbillar mig att man inte har sån tur två gånger. Detta är andra aktiva försöket, men första med ÄL-stickor.

Känner att jag redan deppar ihop pga det negativa testet... nu ska jag inte testa förrän på söndag...på BIM

Peppa gärna en deppare.

• Lifl

Själv är jag puckot personifierat eftersom jag tog ett grav-test idag och ett igår och givetvis är testet negativt! Har ju inte beräknad mens förrän på söndag!

Tog testet eftersom det känns som om mensen är påväg. Spänner över urinblåsan typ, ungefär som när man varit extremt kissnödig. Lite molvärk, men jag blev ju grundlurad av kroppen förra månaden...

• Lifl
    Flisan41 skrev 2017-07-11 16:58:11 följande:

Bim på söndag glömde jag skriva!

Skönt att se att flera är likadana. Vi har inte hållit på så länge, andra försöket med andra barnet. Men med första barnet så försökte vi inte, han bara kom, men var extremt välkommen.
  • Lifl

Tog givetvis ett grav-test till, och negativt. Har som sagt inte BIM förrän på söndag. Men jag ger ändå upp lite nu. Vet i och för sig inte hur kroppen beter sig i och med att jag testade positivt med sonen mer än en vecka efter bim. Då hade jag inte testat något innan så jag vet inte när kroppen egentligen ger utslag.

Känns som om det är dax att ge upp nu.

• Lifl
    längtarefternr2 skrev 2017-07-12 12:41:56 följande:

Kämpa med mej i nästa tråd? Jag känner oxå att jag vill ge upp men jag ger det minst en chans till, ägglossning beräknad den 30 juli, och beräknad bim 13 augusti.

Detta känns helt hopplöst :'( <3

Jag är egentligen lite töntig eftersom detta är andra seriösa försöket. Sen är det ändå några dagar kvar till BIM. Men jag har så många pms-känningar så jag känner mig lite depp.

Jag kommer försöka några månader till, och om det inte är en bebbe i magen nu så ska vi inte använda glidmedel vid nästa "ligg-tid". Det kan tydligen påverka negativt.
  • Lifl
    MagdaB skrev 2017-07-13 15:42:02 följande:

Jag ser också! GRATTIS! :D

Tack!!! Vågar inte tro något än... men det är ju kul att det inte är helt blankt!
  • Lifl
    Lillako skrev 2017-07-13 15:26:11 följande:

[quote=77837560][quote-nick]Lifl skrev 2017-07-13 15:13:40 följande:[/quote-nick]

Jag ser. Grattis![/quote]
    Lillako skrev 2017-07-13 15:26:11 följande:

[quote=77837560][quote-nick]Lifl skrev 2017-07-13 15:13:40 följande:[/quote-nick]

Jag ser. Grattis![/

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017