• cara84

Vi som vill plussa i Juli 2017

2017 bebis skrev 2017-07-12 12:57:26 följande:

Väntar spännande på ett +!! Sista mens 16/6 hade samlag 25/6och igår väntat min mens!

Idag kom lite bruna flytningar det har jag inte haft innan min mens!! Hoppas på ett plus ! Vi har försökt över ett år!!!

Hoppas hoppas att du plussar!

Jag har bim imorgon och i förrgår och igår har jag haft brun/röda flytningar som är spårlöst borta nu men jag har molvärk på höger sida... Hmm och mår illa, trött... Hoppas hoppas!
  • cara84
    2017 bebis skrev 2017-07-13 12:09:53 följande:

Hoppas ni kan hjälpa mig och ser det jag ser ett jätte svagt streck !!

Grattis!!!!

Jag ser sträcket

Jag är ju också utomlands, håller mig för att köpa testet... Min bruna blödning är borta, hmm ska hålla mig till imorgon med att testa
  • cara84
    2017 bebis skrev 2017-07-13 13:54:11 följande:

Åh tack ! Så spännande för dig också! Håller tummarna???????? jag köpte idag och provade men ej morgourin! Hade kissat redan tre gånger innan testen !! Lycka till

Ja nu tycker jag att jag har hållit mig tillräckligt länge så jag har varit på apoteket här i Egypten så imorgon bitti ska jag ta testet, är sjukt trött och skiftar humör som att trycka på en knapp, har druckit citron juice eeh låter surt men det är väl min nya grej typ vet inte varför, min man såg på mig när jag drack citronen och sa herregud du måste ju vara gravid om du klarar av att dricka det där! Vill tillägga att jag inte tycker om citron , bim +4 nu hoppas plussa imorgon!
  • cara84
    QueenE skrev 2017-07-16 01:23:05 följande:

Färgad flytning på bim -2 som försvann en timme senare. Aldrig haft så innan.

Litet hopp för ett plus finns kvar men magkänslan säger att mensen är på g.

Nya tag nästa månad. ????

Jag har haft exakt samma som du... Väntar på att plussa nu bim +4

Håller tummarna för dig
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017