Vi som vill plussa i Juli 2017
Hej! Här är en till som hoppas på att plussa i juli :) har bim 15 juli. Tagit ett gravtest som visat negativt såklart... Lite väl tidigt att testa kanske. Håller tummarna för oss! :)
Hej! Här är en till som hoppas på att plussa i juli :) har bim 15 juli. Tagit ett gravtest som visat negativt såklart... Lite väl tidigt att testa kanske. Håller tummarna för oss! :)
Då är vi i ungefär samma läge, har bim 16 juli. Vi missade dagen för äl men lyckades i alla fall pricka in de två dagarna innan äl så hoppas så klart ändå. Håller både tummar och tår! :)
Spännande! Jag har bim den 14:e, och tiden känns så lång... Tycker jag har små tecken, men kan ju lika gärna vara inbillning! Har du några symptom?
Kan fan inte tro det, jag är gravid! Wow :D
I går mådde jag inte bra alls, ont i ljumskar, ländryggen och som mensvärk i magen. Även lite illamående. Men det gick över under dagen. Värken i ljumskarna är fortfarande kvar.
I morse tog jag ett test bara för att, ett Babyplan tidigt test, som jag fick med när jag beställde ett clearblue. Kan ana ett streck men vågar inte hoppas på för mycket :/ det är ju ändå väldigt tidigt för att testa.
Jag har en 5-åring och en 6,5-åring :) så vi tänkte oss en liten sladdis nu innan vi stänger igen babyfabriken!
Första barnet var väldigt planerat, kommer inte ihåg hur hag mådde innan bim då. Andra vet jag inte hur jag lyckades bli gravid med men så blev det iaf, haha! Men då visste jag bara att jag var gravid, inga symptom utan en stensäker känsla i kroppen bara.
Fick besked idag om att jag fått nytt jobb och börjar i augusti så livet leker just nu, skönt att ha något annat att fokusera på än att bara bli gravid.
Hoppas dina ilningar betyder ett plus, jag håller tummarna!! Har ni fler barn?
TACK :D hade absolut inte räknat med ett plus, mitt på dagen och bim -3. Dessutom var det neg igår. Fick bara ett infall att jag skulle testa. Blev så chockad att jag sprang in till grannen som är sjuksköterska så hon kunde säga att det verkligen var ett streck, haha! Må detta gå vägen nu <3
Och hoppas ni får erat plus SNART!
Har också testat idag, negativt! Men har sån sjuk molvärk! Måste seriöst va ngt.
Och hoppas du får ett plus du med <3
Hej ! Har fått en konstig blödning 5dagar innan mens så köpte ett test idag , någon som ser något på detta test ? Lägger in en bild . :)
Och där kom mensen...2 dagar försenad.
Grattis till alla er som plussade i juli! Och för oss andra, som förhoppningsvis får vårt plus i augusti, håller jag alla tummar och tår! :)
Alltså jag blir knäpp!
Trodde att jag fick mens bim +3. Hade dock inte alls lika lång mens som jag brukar och inte alls lika mycket mensvärk. Nu fortsätter det dock att småblöda lite då och då.. Inte som vanlig mens, utan mer slemmig (ursäkta...) och mer ljusröd. Kan någon förklara vad som händer?! Tidigt missfall, vanlig mens eller möjligtvis gravid?? Har ej ont, men känner inga gravidsymtom...