• 2017 bebis

Vi som vill plussa i Juli 2017

Väntar spännande på ett +!! Sista mens 16/6 hade samlag 25/6och igår väntat min mens!

Idag kom lite bruna flytningar det har jag inte haft innan min mens!! Hoppas på ett plus ! Vi har försökt över ett år!!!

• 2017 bebis
    cara84 skrev 2017-07-12 13:19:11 följande:

Hoppas hoppas att du plussar!

Jag har bim imorgon och i förrgår och igår har jag haft brun/röda flytningar som är spårlöst borta nu men jag har molvärk på höger sida... Hmm och mår illa, trött... Hoppas hoppas!

Håller tummarna för oss alla ! Jag har mått illa i en vecka nu känner mig svag och va sugen på morgon citron???? Brukar inte annars!! Sen kl 11 idag har sprungit fyra gånger och kissat !! Hoppas hoppas hade bara på morgon flyttning brun inte alls mycket !! Jag är utomlands kommer inte hem på en månad och halv så jag får gå köpa graviditets test på apotek! ????Skriv snälla hur det går för dig !! Tack
  • 2017 bebis

Lite uppdatering är på BMI +3 ingen mens ! Mina flytningar bruna är borta!! Hoppaspå på + ska köpa grav test är utomlands !!

• 2017 bebis
    MagdaB skrev 2017-07-13 11:54:50 följande:

Lite tydligare svar nu :D

Hoppas bara inte på MF ????

Grattis även jag har köpt preciss graviditetstest och ska lägga upp bild men jag ser ett svagt streck hoppas inte blir lurad har försökt i 1,6 år nu!! BMI +3
  • 2017 bebis

Hoppas ni kan hjälpa mig och ser det jag ser ett jätte svagt streck !!
  • 2017 bebis
    bebis1998 skrev 2017-07-13 12:14:33 följande:

Ååh grattis 2017 bebis!! Jag ser ett rosa streck, så du är gravid i tidig vecka tror jag! :)

Och grattis till alla som plussat ! Jag är 19 år och ny på FL, vill börja försöka till min nästa ägglossning i slutet av Juli...

Åh tack så mycket !!! Kan inte tro !! ????
  • 2017 bebis
    cara84 skrev 2017-07-13 13:50:16 följande:

Grattis!!!!

Jag ser sträcket

Jag är ju också utomlands, håller mig för att köpa testet... Min bruna blödning är borta, hmm ska hålla mig till imorgon med att testa

Åh tack ! Så spännande för dig också! Håller tummarna???????? jag köpte idag och provade men ej morgourin! Hade kissat redan tre gånger innan testen !! Lycka till
  • 2017 bebis

Lite uppdatering!! Ingen mens än !! Så jag hoppas att jag och ni såg rätt på min graviditetstest!!! Det va så svag streck jag väntar ett par dagar eller kan jag testa söndag med morgonurin?? Jag slutade ta mina tabletter SOLMAX igår är utomlands en period och har lätt för soleksem men med tabletter klarat mig varje år!!

Jag slutade för det står på de tar ejs under graviditet!!

• 2017 bebis
    JohannaMolander skrev 2017-07-14 10:17:42 följande:
    Stort grattis!!
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017