• Annam85

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hej hoppar in här

Har bim inom kommande vecka. Troligast frdag så bim-4 idag.

Med de andra så har jag plussat på -3 och 4 innan och haft lätt för att bli gravid innan. Testade därför idag. Vanligt cb. Totalt super neg. Inte ens antydan till spöktest......

Jaja, några dagar kvar innan man får ge upp hoppet denna gång. ...

• Annam85

Ja jag vet. Mycket väl medveten om det dessutom. Efter avläsningstiden, kasta testet.

Men.... la det i toaskåpet för att kunna smuggla ner i soptunnan senare. (Vill inte avslöja för maken än att jag testar..:) )

Nu när jag kollade och testet torkat så är det svagt men klart positivt.

Hmm... ska man hålla hoppet ändå?!

Får digitala tester förhoppningsvis på brevlådan imorgon så test tidigast igen på onsdag morgon. Har rfsu "vanliga" teststickot med men känns bättre med digitala. Så slipper man grubbla :)

• Annam85

Glömde bilden. Detta var från i fm. Blankt då.

Lika med rfsu teststicka
  • Annam85

Totalt blankt igen på rfsu sticka.....

Är inom Bim, (cykel på 28-31) så tycker det borde visat nåt vis det här laget.. Bim-2 Om man skulle räkna på 30 dagar.

Jag som hade tänkt ta ett digitalt cb idag. Känns inte lönt. :/

• Annam85

Tog ett digitalt ändå.

Inte gravid.

Så får nog hoppa över till en augustigruop istället.

Detta blir första gången Vi inte lyckats på första försöket. Vi har haft ofantlig tur. 5 ggr på första försöket och har 3 jättefina barn. Men känns ändå som ett misslyckande och mår inte bra idag. Pms?! Oh yes

• Annam85

Kan inte mens eländet bara sätta igång snart så vi kan börja om och beställa äl tester etc....

Jobbigt när det går över så här och stickorna bara är blanka....

• Annam85

Känns som jag spammar tråden. Men vill så gärna också få plussa....

Tror ni det finns någon som helst chans? Cb digital neg på onsdag -1 eller-2 innan Bim? Samma sak med rfsu sticka. Helt blank då.

Bim eller Bim +1 idag. Ingen mens i sikte än. Varit onormalt trött idag, även om man är det ändå som småbarnsförälder, pms humör ala grande.. . griper efter halmstrån mest.

Antagligen kommer mensen slå till under kvällen/natten. Men vill ändå inte släppa. Kan det finnas en liten chans kvar att det går få ett streck på stickan imorgon om inte mensen kommit?!

Är en grubbel fia och undra om inte det börjar mola i magen nu bara för jag skriver detta... Skit också. :(

• Annam85

Så Bim +4 ingen mens i sikte. Pms ala grande fortfarande...

Börjar misstänka att jag haft en senare äl och som därmed förlänger cykeln.

Hade magont och misstänkte äl runt 2-4 juli, fastän den borde varit några dagar innan dess...

Självklart tror jag vi missade själva äl den 3/7. Men kollade inte med stickor och var ju bara som vi "misstänkte". Stämde det är jag ju bara på äl+13 idag och kan dröja ytterligare 1-3 dagar innan Bim.....

Tog dock en sticka från rfsu senast igår och den var fortfarande negativ och helt blank så inga förhoppningar ändå, även om det nu verkar va några dagar kvar till Bim.

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017