• sedärja

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hej hallå! Hakar på här :) hade ÄL i fredags och hoppas på plus om någon vecka eller så. Vi har försökt sporadiskt i ungefär ett halvår men förmodligen bara lyckats pricka ÄL ett par gånger. Vår förstfödda fyller två nu på söndag och det vore så fint och roligt med ett syskon nästa år :)

• sedärja

Grattis till er som har plussat! :) så roligt!

Måste fråga om någon här har fått "mensvärk" i samband med nidblödning? Jag har bim imorgon/övermorgon men igår fick jag mensvärk och trodde därmed att mensen var på g. På kvällen hade jag fått en liten liten liten blödning men inget mer efter det. Jag brukar annars blöda på rätt friskt de två första mensdagarna. Fick ingen nidblödning med min första (som fyller två år idag! Hurra!) och vet inte om detta var det heller? Någon med erfarenhet?

• sedärja

Brukar få mens mellan 11-13 så är på BIM idag alternativt +1 eller +2. Har haft mensvärk sedan i lördags men vågar inte testa än. Med sonen fick jag väldigt ömma bröst innan BIM men det är inget jag känner av nu så jag tänker såklart att det inte är något. Jobbig väntan!

• sedärja

Gravid med andra barnet! ÄL omkring 30 juni, liten blödning 8 juli och "mensvärk" sedan dess, BIM omkring 11 juli och märkligt ömma och styva bröstvårtor sedan några dagar tillbaka. Grattis till er andra som har plussat och lycka till till er som kämpar på!
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017