Vi som vill plussa i Juli 2017
Hoppar in här ???? hade ägglossning för några dagar sedan och bim om sådär 10dagar. Vi har två barn sen tidigare födda 14 och 16.
Grattis till er som plussat!
Hoppar in här ???? hade ägglossning för några dagar sedan och bim om sådär 10dagar. Vi har två barn sen tidigare födda 14 och 16.
Jag har samma symptom! Haft varje dag sedan några dar efter ÄL och har BIM 25/7. Testade i morse och fick negativt. Hoppas att det vara för tidigt. Ska testa igen på tisdag.
När man läser trådarna här på FL verkar det som att de flesta inte plussat förr än samma dag eller till och med nån dag efter BIM.
Gör ett nytt om några dar, håller tummarna att plusset kommer för dig då:)
Ps. Stod på min clearblue förpackning att testet bara är 56% tillförlitligt om man tester 4 dagar innan(!) sedan ökar tillförlitligheten för varje dag och är som bäst på BIM eller efter. Bra att veta...
Och nu kom det blod här... gissar att mensen är tidig. Så himla ledsen :(
Hej! Jag hade bim i onsdags men min cykel brukar vara oregelbunden så jag har väntat med att testa. Jag har haft mensvärk i över en vecka så de första dagarna trodde jag att mensen skulle komma men nu har jag en känsla av att jag ändå är gravid. Ska testa imorgon!