• trueblood93

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hej allihopa! Min mens skulle kommit för 12 dagar sen.. flytningar och små stickningar i vänster äggstock, stubin kort som fan.. ingen aning om de är utdragen pms.. Inte plussat än iaf kollade i förrgår. Undra hur länge man ska vänta tills nästa test ..

• trueblood93

Ååh justbefter att jag lagt min kommentar igpr SÅ kom en svaag brun flytning. Och idag på morgon har jag smärta som mensvärk i magen bak till ryggen..., och så kom de mörkrött blod och lite klumpar. Får väl snällt acceptera att jag verkar sitta här med ett pågående missfall antar jag. Ont ännu men inte kommit "igång" med blödning ännu. Bara ooont :(

• trueblood93

Lycka till alla som plussat och kämpa på ni andra inklusive mig. Jag blödde som ett tok igår och förrgår. Världens mensvärk.. Förstår att allt kom ut. Men man kan inte låta bli att tänka på min syster som fick samma ungefär i samma vecka - blödde som en gris och massa smärta. När hon sen några veckor senare skulle kolla om "allt hade kommit ut" hos en BM på VUL.. för att kunna försöka på nytt.. Ja då!- Så hann hon inte mer än snudda med den där staven "där nere" så bankade ett hjärta högt och tydligt i rummet. Hon var i vecka 14 och blödningen var bara en bluff. Barnet är fött nu och han <3 mår prima. Snacka om solkskenshistoria va

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017