Inlägg från: hoppaspåbarn2018 |Visa alla inlägg
  • hoppaspåbarn2018

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hej!

Vi planerar också att bli gravida, har gjort det länge nu men de verkar inte vilja ta sig.

Men nu är det väldigt annorlunda mot alla andra månader kring beräknad mens. Jag brukar alltid få ömma bröst en vecka innan ca och molande mensvärk. Min beräknade mens dag är nu på torsdag. Jag började få bruna flytningar i söndags och igår mer liknande mensblödning och då är det 4 dagar innan. Jag har haft regelbunden mens länge nu och alltid fått den på dagen. Har varit illamående några dagar och lakrits har hjälpt mig. Igår fick fruktansvärd mensvärk, nästan som värkar men de hjälpte med värktabletter sen.

Jag la undan tanken om graviditet eftersom jag fått mens men idag när jag vaknade hade jag en fruktansvärd yrsel. Trodde då att det var vätskebrist. Åt frukost, drack mycket vatten och tog en resorb. (Vätskeersättning) helt plötsligt så började jag må så illa och så kräktes jag upp allting.

Hur ska jag se på detta tror ni??

• hoppaspåbarn2018

Vi planerar att bli gravida, har gjort det läääänge nu men inte velat ta sig.

Men nu är frågan om de tagit sig!?

Jag brukar alltid få mens på dagen. Ömma bröst en vecka innan o molande mensvärk.

4 dagar innan började jag få bruna flytningar och sen kom liknande mensblödning. Fick en fruktansvärd menssmärta, liknande värkar. (Har ett barn innan)

Imorse när jag vaknade så hade jag en fruktansvärd yrsel. Trodde de var vätskebrist. Drack mycket vatten och tog en resorb till frukosten. Sen kräktes jag upp allting och mår fortfarande väldigt illa.

Vad tror Ni??? Kan det vara graviditet fast än jag har en mensblödning?

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017