Belliiz skrev 2017-07-16 19:05:29 följande:
Samma urin men inköpt på två olika ställen. Hur kan det skilja så mycket? Har haft ÄL flytningar sen i torsdags och molande värk i magen igår så förhoppningsvis har jag haft ÄL eller är den på gång.
40 år och jobbar på nr 3 skrev 2017-07-16 17:17:21 följande:
Är tillsammans med en ny man som är yngre än mig och utan barn. Jag har två barn sen tidigare och vi har bestämt oss för att skaffa ett gemensamt barn ????
Jag tog ut hormonspiralen 26/6 och tror att jag fick ägglossning ganska så omgående. Hade ömma bröstvårtor och lätt molande värk på vänster äggstock. Fick trådiga flytningar och en grym sexlust. Vi hade sex nästan hela tiden den veckan ( och fortsättningsvis också)
Två veckor efter fick jag en lite ljusrosa flytning vid ett toabesök men inget mer. Nu är det 3 veckor sen spiralen åkte ut och jag har haft en liten molande värk på vänster sida nästan hela tiden sen ägglossningen men ännu ingen mens.
Den känns otroligt att jag skulle bli gravid på en gång men herregud vilka starka känslor jag har av att få bli gravid. Det är som en drog!!!
Någon som är i samma/liknande sits?
Hej!
Är 37 år, 1 barn sen tidigare. Nu ny kille som är yngre än jag och han har inga barn sen tidigare. Nu försöker vi skaffa ett gemensamt. Detta är andra försöket bara så jag är nästan inställd på att det inte kommer gå denna månaden heller.... men man vet aldrig, man kan ha tur=) Bara att kämpa på!
Men är sjukt ivrig och kan nästan inte tänka på annat... !