Vi som vill plussa i Juli 2017
Hej! Jag har precis haft ägglossning. Hoppas verkligen att det blev nåt denna gång. Vi har haft sex varje dag i 6 dagar och använt ägglossningstest.
Kram
Hej! Jag har precis haft ägglossning. Hoppas verkligen att det blev nåt denna gång. Vi har haft sex varje dag i 6 dagar och använt ägglossningstest.
Kram
Ååh justbefter att jag lagt min kommentar igpr SÅ kom en svaag brun flytning. Och idag på morgon har jag smärta som mensvärk i magen bak till ryggen..., och så kom de mörkrött blod och lite klumpar. Får väl snällt acceptera att jag verkar sitta här med ett pågående missfall antar jag. Ont ännu men inte kommit "igång" med blödning ännu. Bara ooont :(
Är tillsammans med en ny man som är yngre än mig och utan barn. Jag har två barn sen tidigare och vi har bestämt oss för att skaffa ett gemensamt barn ????
Jag tog ut hormonspiralen 26/6 och tror att jag fick ägglossning ganska så omgående. Hade ömma bröstvårtor och lätt molande värk på vänster äggstock. Fick trådiga flytningar och en grym sexlust. Vi hade sex nästan hela tiden den veckan ( och fortsättningsvis också)
Två veckor efter fick jag en lite ljusrosa flytning vid ett toabesök men inget mer. Nu är det 3 veckor sen spiralen åkte ut och jag har haft en liten molande värk på vänster sida nästan hela tiden sen ägglossningen men ännu ingen mens.
Den känns otroligt att jag skulle bli gravid på en gång men herregud vilka starka känslor jag har av att få bli gravid. Det är som en drog!!!
Någon som är i samma/liknande sits?
Vill också plussa i juli!
Hade ägglossning 12-14/7 och har då BIM 26/7. Har från bara några dagar efter äl känt av lite molande värk i "tjejmagen" men vet inte vad det beror på om det skulle kunna vara ett graviditetssymtom? Hur gick det för dig, blev det något plus? ????
Wuuaau och Cajsa: ni har BIM en dag efter mig. Nu håller vi tummarna för varandra!!
Ps. Rekommenderar inte att testa så tidigt som jag gjorde. Nu slits jag mellan hopp och förtvivlan ännu mer än innan. Nästa test blir på tisdag (BIM). När tänkte ni testa?
Nu är jag på BIM+7 eller BIM+3 varken mens eller plus på stickorna. Tråkigt när ingenting händer. Plussade runt BIM+20 förr gången men trodde inte jag skulle få lika låga hormoner denna gången om det nu är någonting. Mensen brukar aldrig försvinna!
Och nu kom det blod här... gissar att mensen är tidig. Så himla ledsen :(