Vi som vill plussa i Juli 2017
Snälla säg att det är nån mer än jag som ser?! :/
BIM-5 men väldigt utspätt kvällsurin.
Hoppas på ett plus för er :)
Snälla säg att det är nån mer än jag som ser?! :/
BIM-5 men väldigt utspätt kvällsurin.
och där kom mensen! helt gråtfärdig! har försökt i tre månader nu... tänk om det skulle visa sig att man har svårt för att bli gravid? :(
Såg att vi har bim samtidigt! Känner du av något so far ? Åh man vill så gärna ha de där plusset denna månad !!!!
Ja verkligen !! Ja har inte heller känt av något , förra månaden trodde ja det tog sig då jag hade molande värk o var extremt trött men de va inget. Skoja inte man räknar ner dagarna. Körde du med äl stickor eller app ? När tror du att du hade ägglossning ?
Hej! Vad kul att följas åt! Håller tummarna för alla :) Hakar på denna tråd då vi också planerat att skaffa barn framöver. Har köpt hem ägglossningstest från graviditetskollen och testade första igår och andra idag, förväntar mig ingen ägglossning dessa dagar och vad jah förstår är testet även negativt men tycker att det kommer upp ett svagt streck där det inte ska vara ett sträck? Någon som varit med om liknande? Eller ska det bli så? Bifogar en bild.
Hej alla!
Här är också en som hoppas på plus i sommar.
Vi prickade äl. testade med CB dubbel indikator test. Nu sitter man med en molvärk och man hoppas så. bim är den 13 juli. någon som har erfarenhet utav molvärk så här? det sticker till och jag försöker att inte tänka på det!
Tester överst är från igår kväll och nedersta från imorse. Enligt mina ögon är testet överst positivt men det nedersta typ negativt? Ingen stegring iallafall vad jag kan se :(
Det är graviditetstest :)
Likadant som imorse... :(
Hoppar in här jag med 27 år, icke rökare och aldrig använt mig av andra preventivmedel än kondom! Enligt ägglossningskalender hade jag äl 24/6, hade oskyddat sex natten 24-25 och mitt på dagen den 25. Beräknad mens är 8/7, vad tror ni om mina chanser att vara gravid? :)