Inlägg från: längtarefternr2 |Visa alla inlägg
  • längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Cecini87 skrev 2017-07-03 18:10:19 följande:

Så sjukt spännande o läsa allas inlägg! Håller tummarna för ett plus för dig i dag.

Själv har man ju som sagt inte bim försen den 13. Svär på att man är skengravid igen!

Försöker att inte tänka och känna efter men det är ju så svårt.

Molvärk fortfarande o magen är så gasig...

Tror oxå jag är skengravid..igen... så jag är inställd på att mensen kommer på lördag... men jag har till och från molvärk och väldigt gasig i magen sen tycker ja att ja kissar oftare men det tror ja bara ja inbillar mej ^^,

Har du fått nå fler symtom sen du skrev här? :)
  • längtarefternr2
    Felicia1022 skrev 2017-07-04 13:10:14 följande:

Vet att jag tjatar om mina test jämt men jag måste haha!

Är det möjligt att 4st test av samma modell & märke ger spökstreck allihopa?! Blir så trött...

Oredigerad bild, BIM -2

Jag tror det är för tidigt att testa för dej nu, vänta åh se vad helgen visar, du har bim på torsdag så jag skulle haft lite is i magen åh testat på lördag morgon om mensen inte kommit, vet att det är sjukt svårt ;) men du slipper slösa massa test varje dag ;) jag önskar att de va måndag nästa vecka så ja vet om mensen tänker komma eller inte, hoppas på ett positivt test nästa vecka ju :D

Men försök ha lite is i magen till helgen, varje negativa test du får kommer göra dej ledsen, jag vet hur det är, man blir lika ledsen varje gång ett test är negativt, och blir bara mer åh mer deprimerad så ha lite is i magen åh vänta :) det är spännande att följa dej och alla andra här :D
  • längtarefternr2
    Stenbock7 skrev 2017-07-04 13:19:45 följande:

Ser tyvärr inget alls på detta heller :( Inte ens spök. Såhär såg mitt test ut dagar innan BIM:

Stenbock7, har du fått ditt plus nu? :D
  • längtarefternr2
    Stenbock7 skrev 2017-07-04 15:48:01 följande:

Nej, tyvärr inte än. Har BIM nästa vecka men plussade i april. Tyvärr slutade det i mf i vecka 6, så nu har kroppen återgått till normalt och det är första försöker efteråt :)

Aha tråkigt. Men får hoppas på ett plus nu :D

4 dagar kvar här, men jag tror att det inte tagit sig, bättre att vara beredd på mens så blir ja inte lika ledsen, men inge tecken än på att mensen ska komma på lördag, förutom att ja är otroligt gasig åh lite molvärk emellanåt :) igår högg det till i lurvan oxå, ganska länge.

Tyckte de va lite obehagligt :)
  • längtarefternr2
    Love-V1 skrev 2017-07-04 17:27:22 följande:

Oj va spännande vi har bim samtidigt :) har du några symptom ?

Ja, jätte spännande :D

Näe inte några direkta symptom, molande värk nere i magen ibland, väldigt gasig I magen samt att det igår "högg" till i slidan, väldigt obehagligt, kändes som typ elstötar, höll på ganska länge :)

Du då? :)
  • längtarefternr2
    blommigt95 skrev 2017-07-04 21:13:42 följande:

Jag vågade äntligen ta det där graviditets testet och det visade positivt! Hade senaste mensen runt 20:e maj, men har levt i förnekelse och tänkt "mensen är bara sen".. hoppas den lilla grejen vill stanna nu <3

Men grattis :D jaa hoppas den stannar tiden ut :D

Stort grattis till plusset så hoppas jag att vi alla kan följas åt efter plusset :)
  • längtarefternr2
    Matildajb skrev 2017-07-04 20:38:21 följande:

Hej! Jag hoppar in här!

Jag är idag på BIM +5

Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!

Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..

Jag tycker oxå att det är ett svagt sträck där, som en annan skrev, testa igen om några dagar så borde det ha blivit starkare :D vad hade du för symtom? :)
  • längtarefternr2
    Cecini87 skrev 2017-07-04 18:47:33 följande:

Nja..molvärk mest på kvällen. Sen har jag börjat inbilla mig illamående på morgonen. Kunde inte äta middag idag för att jag blev äcklad. Men inga känsliga bröst. Springer lite oftare på toan. Men man inbillar väll sig. Bim den 13. Tig test idag o det vart ju negativt....får väl förbereda sambo på en månad till med mera mys

Ok, jo jag tycker nu ikväll att ja får springa åh kissa flera gånger men det är nog bara nått man inbillar sig ^^

Kanske va lite tidigt åh ta testet? Hoppas på plus :D
  • längtarefternr2
    Imra skrev 2017-07-04 20:24:58 följande:

Har ÄL idag, haft sex igår och i förrgår. Slutade med p-piller för ett år sen men första gången vi försöker nu. Är så nervös! ????

Håller tummarna för er, försök mys så mycket ni kan, vi hade dagen före, samma dag samt dagen efter typ så det borde ju ha tagit sig tycker ja ^^
  • längtarefternr2
    blommigt95 skrev 2017-07-04 23:08:43 följande:

Tack tack! :)

Facebook gruppen för bf februari kanske? :)

Ja kanske de, men ja tror ja blir beräknad till mars isf om ja skulle ja blivit gravid nu ^^

Hade du några symptom innan du plussa? :D
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017