Vi som vill plussa i Juli 2017
Hade också så igår att de högg till och värk som höll i sig några minuter men inga känsliga bröst och de brukar väl va första tecknet :((
Hade också så igår att de högg till och värk som höll i sig några minuter men inga känsliga bröst och de brukar väl va första tecknet :((
Jag hade extremt ont i ryggen, jobbar på förskola och att böja mig ner var extremt jobbigt (trodde att det var på grund av Bim) och sen fick jag inga finnar i ansiktet haha, låter kanske konstigt, men får alltid det annars! Och sedan var jag lite upp & ner i humöret bara..
Håller tummarna för oss alla! Men sen samtidigt kroppen producerar ju inte mer urin baea för att man inbillar sig eller?
Åh kan det inte bara funnits ett snabbare sätt att se o få veta om man lyckats!
Läste i mina döttrars dagböcker o med dem har jag faktiskt inte pussat förrän i v 5-6 så jag ger inte upp.
Jag är så ivrig! Tog ett Gravtest i måndags och ett idag. Jag är på BIM-7 så det finns ju chans och jag vet att det är för tidigt, men vill så gärna plussa nu! Jag var gravid i april men fick MF i maj och det känns inte alls som innan BIM då, förbereder mig därför på mens nästa vecka :(
Fick en liten blödning i går, lite i dag med när jag torkar mig.bim-4
Känner ingenting, möjligtvis lite mer kissnödig.
Känns negativt, svårt att hoppas efter så besvikelser.
Tack goa du, så är det ju. Man vill bara veta :) Håller tummarna för att du får plus. Du måste berätta för oss alla hur det går! Kram
Tack! tänker också vänta med att testa.
Kul att vi har bim samtidigt:D
Nähä där kom mensen igen. Bara påt igen. Lycka till ni andra :)