Inlägg från: längtarefternr2 |Visa alla inlägg
  • längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Den som väntar på något gott skrev 2017-07-06 09:18:04 följande:

Jag väntar också på + i juli. Eller rättare sagt... jag har väntat i 1,5år ????

Jag hade ägglossning 1a juli, men missade den nästan då vi hade mycket att stå i.

Nu är det snart mensdags för många.

Berätta gärna hur det går ??

Oj 1,5 år är ju ganska länge, jag hoppas verkligen ni får plussa snart. Får ni nån hjälp efter att ha försökt så länge?

Jag har bim om 2 dagar så det är nära nu :D
  • längtarefternr2

Bim om 2 dagar, imorse började det komma en brännande känsla i livmodern, samt lite värk i typ ländryggen.

Ni som plussat redan, har ni haft dessa symptom innan ni plussade? :)

• längtarefternr2
    Den som väntar på något gott skrev 2017-07-06 15:28:11 följande:

Vi skickade in ansökan till utredning i augusti förra året. I januari fick vi komma till sjukhuset där de undersökte äggledare, spermier och en drös med andra saker.

De hittade inga fel på varken mig eller min sambo, så vi blev satta i ivf kö.

De sa ett halvår + semester, så vi borde väl bli kallade i september gissar jag på.

Men man hoppas ju varje månad ändå

Åh jag håller tummarna att det blir + om 2 dagar

Berätta gärna sedan hur det går.

Man mår bra av positiva historier

Okej, men skönt åh veta att det inte är nå fel iaf, men jag håller tummarna för er att ni snart får plussa :)

Tack, absolut kommer ja berätta om ja fått plussa :)

Kramar och hoppas ni får plussa snart :D
  • längtarefternr2
    Blirdetsåblirdet skrev 2017-07-07 06:51:38 följande:

Testade positivt nu på morgonen!! :D :D :D

Men stort grattis, vad härligt :D

Blir så glad när nån plussar :D
  • längtarefternr2
    Stenbock7 skrev 2017-07-07 10:19:48 följande:

Tjejer, fler än jag som testar som en galning alldeles för tidigt? :( Nu har jag testat måndag, onsdag och idag, fredag. Alla negativa såklart, men har inte BIM förrän 12 juli.. däremot känner jag på mig att det inte är något, hoppas alldeles för mycket på midsommarmyset 23 och 24 juni, trots att ÄL var först 27-28 juni.

Varför kan det inte bara vara så enkelt att bli gravid som man trodde förut? När man trodde att det räckte med att en kille typ låg naken jämte en så blev man gravid haha

Jag tror vi får göra en ny tråd för oss som inte plussat i juli, jag tror nu att jag inte är gravid, allt ja känt förut är så gott som bortblåst, lite molande mensvärk som ja även brukar kunna ha innan mens :( så jag är nu inställd på att mensen kommer. Men med litet, ytterst litet hopp att den inte kommer alls... men saker åh ting brukar ha en förmåga att skita sig när det gäller nått som ja vill :/ usch vad deppad ja känner mej.

Har sagt åt mej själv att jag inte ska bli ledsen eller besviken om ja inte blir gravid men detta är nått ja länge velat så det är ju svårt oxå men jag vet att nångång i år ska jag plussa iaf, den saken är klar ;)

Men samtidigt jätte glad åt alla som fått sina plus :)
  • längtarefternr2
    Amanda87 skrev 2017-07-07 15:44:02 följande:

Jag är med i den nya gruppen i så fall!

Härligt, skönt att vi kan peppa åh stötta varandra.

Jag borde veta efter helgen om jag följer med till den nya gruppen, vilket jag tror, så får ja väl hoppas på bättre lycka för alla oss andra nästa månad <3

Men det har liksom varit sååå konstigt denna månad, inga tok ömma bröst efter ägglossning som ja brukar få, ingen "ägglossnings smärta" nere i magen. Har liksom haft molande värk, upplevt att ja varit mer kissnödig, samt att det har infunnit sig en typ "brännande" känsla i typ livmodern, och att det har känts som elstötar i slidan, obehagligt. Säkert glömt nånting ^^ men inte alls som det brukar ha varit. Men nångång ska de väl vara första gången åh ^^,

Och till er som plussat redan, stort grattis <3

Åh vi som inte plussat, vi ger inte upp, vi fortsätter att kämpa, det va bara inte våran tid just nu ;)
  • längtarefternr2
    Stenbock7 skrev 2017-07-07 16:07:27 följande:

Jag följer också med till nya tråden i så fall <3

Underbart <3

Vi väntar till slutet av juli innan vi gör en ny tråd, så får vi se hu många som följer med, vill ju följa här åh se hur många som plussar åh så :)
  • längtarefternr2
    Cecini87 skrev 2017-07-07 16:17:18 följande:

Följer också med då. Tog ett grsvtest nyss från gravititetskollen. Kan inte hålla mig. Det vart ju självklart negativit. Tog ett extra känsligt igår med em urin, negativt. Bim den 13. Läste att jag plussat i vecka 5 med döttrarna. Så vet inte.... är fruktansvärt trött. Tycker att brösten ser blåare ut men det är väll som man fiskar symptomer. Gud låt det gå för oss!

Klart du ska med till nästa tråd om du inte får plusset efter bim, är ju bara den 7 idag ;) så jag tror du är tidigt ute bara :) jaa jag hoppas vi plussar snart, vill så gärna ha en till bebis, ett syskon till dottern <3

Hon har ju ett plast syskon som blir 11 år, så det är ju lite stor ålder skillnad men dom 2 leker grymt bra tillsammans :D hoppas verkligen att vi oxå får plussa snart, våran tid kommer den oxå när vi får ett positivt graviditets test ;)
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017