Min mens som skulle ha kommit igår har fortfarande inte kommit, igår kväll började jag även må illa, det kommer åh går, men sjukt jobbigt. Blir även illamående av att titta på mat eller känna lukten av det, eller som efter jag har ätit nånting. Fick ett mejl att mina graviditets test är skickade nu så senast tisdag har jag dom, så får väl se om jag testar på tisdag eller onsdag om mensen inte kommit då :) även fast jag tror att mensen kommer komma så hoppas jag ju ändå att mensen inte kommer alls på typ 9 månader ;)
Jag har även börjat känna på livmodertappen för att ha lite koll på om mensen är på väg, den känns som om den är högt placerad samt att den är stängd och känns bakåt vänd, mina flytningar är som lotion. Upplever även att jag blir hungrig oftare (är gastric bypass opererad, så äter typ var tredje timme annars) men jag upplever att jag blir hungrig mycket oftare än vad jag brukar kunna bli, efter 1,5-2 timmar efter är jag hungrig, och vet inte om allt detta beror på mensen men jag har reagerat på att jag är även en jäkla hormon häxa nu, fy fasen, det är inge roligt, vet att jag reagerade på mitt eget humör när ja vänta dottern ^^,
Jag tar dagarna som dom kommer, men ett ytterst litet hopp finns det ju ändå att jag kan vara gravid :)
Annars försöker jag igen nästa månaf bara :)