Inlägg från: längtarefternr2 |Visa alla inlägg
  • längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Patronsaint skrev 2017-07-11 13:16:59 följande:

Är på BIM -2 eller -3. Har tok ont i brösten brukar inte vara så här öm i vanliga fall och mår illa hela tiden. Har i övrigt mensvärk men även rikliga flytningar. brukar i vanliga fall typ vara torr innan mens. Hoppas på att det är tecken på ett litet plus och inte på att det är tant röd som är på väg  

längtarefter2: Hunnit tagit något test än? 

Ja, negativt men gör ett nytt imorgon bitti :)
  • längtarefternr2
    larssonc skrev 2017-07-11 16:07:17 följande:

Hoppar in här om det är ok :) har Bim på fredag men tog ett test. Jag vet inte men kan det vara ett svagt plus?

Jag tycker det ser positivt ut :D

Grattis :)
  • längtarefternr2

Tror min mens kommer inatt som det känns nu :(

Får hoppas på bättre lycka nästa månad då, har iaf ägglossnings test kvar hemma oxå :)

Har inte mensen kommit inatt så gör ja ett nytt test imorron bitti men tror inte ja behöver göra ett test :(

Grattis till alla som har plussat :D <3

• längtarefternr2
    Hanna01 skrev 2017-07-11 19:28:13 följande:

Håller verkligen tummarna att den INTE kommer <3

Tack, har suttit åh räknat ut lite nu, eftersom min ägglossning va sen den här gången så blir ju mensen oxå sen, trodde min lutealfas va på 11 dagar men tydligen inte. 14 dagar är den åh bim imorgon isf då. Så less, men har iaf prickat ägglossningen så vi får väl se hur det blir. Men stark känsla att mensen kommer inatt :(
  • längtarefternr2
    Hanna01 skrev 2017-07-11 21:35:51 följande:

Åh då är det det som ställt till det nu alltså! Inte då konstigt att det blivit ner hittills... uppdatera imorgon bitti om hur det gått! <3

Ja, skapligt irriterande, absolut kommer jag göra det :)
  • längtarefternr2

Behövde inte ens göra ett test, mensen kom som jag hade räknat ut, cykel på 32 dagar :(

Får hoppas på bättre lycka nästa månad.

Så vi som inte plussat, hoppas vi plussar nästa månad :)

• längtarefternr2
    Annam85 skrev 2017-07-12 07:26:08 följande:

Tog ett digitalt ändå.

Inte gravid.

Så får nog hoppa över till en augustigruop istället.

Detta blir första gången Vi inte lyckats på första försöket. Vi har haft ofantlig tur. 5 ggr på första försöket och har 3 jättefina barn. Men känns ändå som ett misslyckande och mår inte bra idag. Pms?! Oh yes

Syns i nästa tråd, min mens kom inatt :(
  • längtarefternr2
    mammatillengrabb skrev 2017-07-11 17:03:37 följande:

Har också testat idag, negativt! Men har sån sjuk molvärk! Måste seriöst va ngt.

Vi syns i nästa tråd igen, cykel på 32 dagar här tydligen, men nästa gång är det våran tur ;)
  • längtarefternr2
    Lillako skrev 2017-07-12 08:54:05 följande:

Tydligare blev det. Men hade missfall i maj så vill nog inte slappna av och bli överlycklig riktigt än. Hur har det gått för dig?

Åh vad kul, hoppas att den lilla stannar tiden ut <3 :)
  • längtarefternr2
    Hanna01 skrev 2017-07-12 09:37:40 följande:

Nej vad tråkigt! Hoppas det går bättre nästa månad <3

Ja jätte tråkigt, går det inte vägen nästan månad så lägger ja detta på hyllan ett tag... :( <3
  • längtarefternr2
    Lifl skrev 2017-07-12 09:35:12 följande:

Tog givetvis ett grav-test till, och negativt. Har som sagt inte BIM förrän på söndag. Men jag ger ändå upp lite nu. Vet i och för sig inte hur kroppen beter sig i och med att jag testade positivt med sonen mer än en vecka efter bim. Då hade jag inte testat något innan så jag vet inte när kroppen egentligen ger utslag.

Känns som om det är dax att ge upp nu.

Kämpa med mej i nästa tråd? Jag känner oxå att jag vill ge upp men jag ger det minst en chans till, ägglossning beräknad den 30 juli, och beräknad bim 13 augusti.

Detta känns helt hopplöst :'( <3
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017