Inlägg från: Lillafisfia |Visa alla inlägg
  • Lillafisfia

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hoppar gärna in här!
     BIM 18/8.

Har inga större förväntningar, två mf på raken i april och maj seedandes har cykeln strulat. Är mest less på kropp och knopp med för den delen just nu. Men Skam den som ger sig! Lycka till alla!

• Lillafisfia

En fråga till er! ÄL är beräknad idag, för två dagar sedan fick jag en blodblandad flytning, sen var det superljustbrunt någon gång efter nr jag torkade mig. Sen idag kom en till blodblandad flytning. Lite mindre än den första. 

Har inte tidigare haft spottings, men efter sista mf i Maj har jag haft lite spottings efter mens... Kan det vara det? Tänkte på ÄL-blödning men den borde ju inte komma innan ÄL... Så trött på min odugliga kropp!

• Lillafisfia

Alltså... Kan man känna av ökad hunger redan ÄL+6... Jag inbillar mig säkert. Annars är det bara tuttarna som är ömma vilket dom är vissa cyklar oavsett... 

• Lillafisfia

Jag har 21/22... Inte vågat testa än... Vill inte bli besviken. Och i Maj testade jag innan BIM fick tydligt plus och sen började jag blöda strax efter BIM. Slipper gärna veta om om det blir fler tidiga mf!!  

Ser tydligt blått streck på din!!!

Sandria skrev 2017-08-16 18:36:29 följande:

Tack för alla grattis men vågar ändå inte tro att det är sant! Testade med ett CB early test sen men dock inted med morgonurin. Såg två streck då med fast väldigt svagt! Ska avvakta och testa på fredag. Är det plus då så kan jag våga tro på det...

Visst var det fler med BIM runt den 21/8? Har ni testat än?

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017