• Sahlina

BF april 2018

Grattis alla!

Plussade 29/7 på sambons födelsedag!

Äntligen efter många månaders försök. Det är vårat första. BF 9 april.

Gick in i v 6 (5+0) idag. Har haft svullna/ömma bröst, kissar hela tiden, "åksjuk" känsla, molande värken och väldigt slö/trött! Fast för tre dagar sedan försvann allt förutom brösten! Senare den dagen stod jag och handlade fick tre snabba smärt-bomber på höger sida. Efter de har jag varit lite öm på höger men inte någon molande värk längre.

Igår fick jag väldigt lite och väldigt tunn ljusbrun flytning.

Är så jävla rädd att allt försvunnit! Eller ah har ju svullna ömma bröst fortfarande.

Är de någon som haft liknande eller har?

Är 27 år första barnet!

• Sahlina
    Snorhyveln skrev 2017-08-08 15:03:38 följande:

Hej!

Jag är i en liknande situation. Har en dotter sen tidigare (18 månade) och försöker få till andra barnet.

Fick pluss med rfsu den 30/7 samt starkare pluss med CB onsdag 2/8.

Men sedan 1-2/8 har mina symptom avtagit, ev känt någonting i brösten om jag länt efter men annars inget. Är tokorolig och har varit det i snart 1 vecka och lite till..

Har du kontaktat någon på gyn eller barnmorska eller väntar du ut det hela?

Hej!

Jag försökte få tag i en privatklinik men de va upptaget den lilla tid dom hade telefontid. Ringde min mottagning som jag har inskrivning tid på 23/8 fick pratat med en barnmorska som sa i stort sätt att tiden kommer visa.. och att de inte hade tider för tidigt vul. Utan att jag skulle höra av mig om bröst-symtomen försvinner så får vi ta tag i de då typ..

Jag har inte fått någon blödning eller mer missfärgad flytning. Så jag försöker väl lugna mig själv och intala att allt är bra.

Men timmar känns som dagar, dagar känns som veckor och veckor som månader! Vill bara att allt ska vara säkert, vill se den lille rackaren.
  • Sahlina
    Thezz skrev 2017-08-09 08:25:15 följande:

Hej på er alla! En till som plussat (men vågar inte riktigt vara glad ännu..)

Fick missfall förra månaden och min kropp har verkligen bettet sig lustigt på senaste små blödningar/spottings hit och dit o ja jag förstår mig inte alls på den.

Den 15 juli var gravtesten iallafall negativa men igår kom det fram ett tydligt nytt streck på testen. Fattar ingenting. Haha. Måste ju såklart vara något nytt där inne? Nu är jag ju dock i vanlig ordning väldigt orolig. Börjat få bruna spottings aktigt idag på morgonen har en ganska jobbig mensvärk o nee, fan är jätteorolig. Jag hoopas verkligen.så att detta ska gå...

Förlåt för långt inlägg, ville bara skriva av mig.

Hej grattis!

Samma som mig, dock aldrig missfall men försökt i 1,5 år! Har också fått några ljusbruna flytningar. Vill bara att tiden ska gå så allt blir säkert!! Känns som man kollar trosorna hela tiden. Jag håller tummarna för dig också :)
Svar på tråden BF april 2018