BF april 2018
Kommer man någonsin sluta noja? V. 5+2, och jag har fortsatt att tempa, idag hade jag ett rejält dropp i temperatur. Kan vara felvärde, hade väldigt kallt i sovrummet imorse, men man är ju som man är...
Har ju knappt några symtom heller (har knappt haft några alls). Mest molvärk, och den har varit ungefär likadan sen veckan innan bim.
Vågar inte ringa mvc för att jag inte vill behöva ringa och avboka... Men då nojar jag för jag måste få lite råd om min levaxinbehandling. En riktig rävsax!
Jag väntar på att min läkare ska ringa upp mig i morgon då jag tycker jag känner mig hypo igen sen jag blev gravid och även att hjärtat arbetar hårdare.
Hej på er alla förresten
Jag plussade i måndags oplanerat med 4e barnet , men misstänkte att det var nått som inte stämde. Känner av lättare hjärtklappning sen ett par dagar tillbaka och det har jag inte haft sen början på 2014 när jag fick återfall i graves sjukdom/giftstruma och väntade min yngsta dotter.
Jag har opererat bort min sköldkörtel eftersom det var enda sättet för mig att bli av med graves. Blev innan open oplanerat gravid igen men slutade i mf runt v 7 januari - 15 mest troligen för att jag hade Graves och trak. Så jag är kronisk hypo nu och har även problem med kalciumet efter open så har även diagnosen hypoparatyreodism. Har sen operationen haft väldigt svårt att ställa in levaxinet, värdet vart bra i juli och uppenbart blev jag gravid direkt utan att vi ens försökte.
Har sen tidigare en son född 06, dotter född 07 och en dotter född 14. Har bf runt den 11/4.
Jag avvaktar med att gå med på fejjan och håller lite låg profil eftersom jag känner att det kan gå hur som helst pga min sköldkörtel problematik. Har ju fått mf på grund av den tidigare.