• Noanda

BF april 2018

Hej och grattis alla!

Jag är 37 år, bor i Sthlm och väntar första barnet. Har BF 26 mars så att bebis kommer i april är inte osannolikt.

Går in i vecka 10 i morgon.

Jag skriver inte så mycket här på forumet men jag följer Och läser den här och marstråden samt tråden "första barnet våren 18". :)

• Noanda
    Snorhyveln skrev 2017-09-03 21:23:45 följande:

Någon här som gått in i vecka 10 (9+0)?

Jag är i 9+2 och börjar noja nu, haft ömma bröstvårtor ett bra tag nu men de har typ försvunnit nu.. jag vet att de kan försvinna hit o dit men är de nån som varit med om liknande?

Har svullen o smågravudputig mage, måste ha gravidbyxor :D

Men brösten känns oömma :/

Jag är i v 11 (10+5) och har noll symptom.
  • Noanda
    Snorhyveln skrev 2017-09-03 22:11:14 följande:

Okej :) har du inte haft innan heller?

Jag hade vid bim som sen försvann 9 dagar och kom då tillbaka med ömma beöst, svagt illamående och svullen mage o lite mol.. sen har de bara gått av farten.

Varit trött när jobbat o efteråt samt ömma bröst o svullen o putig mage.. men idag ville i te brösten kännas om en alls :O

Är inte vad vid att de flaxar såhär om man ska jämföra förra graviditeten :)

Jag hade ont i brösten och var jättesvullen och uppblåst ett tag men det försvann för ett par veckor sen.

Jag kom på att det faktiskt värker lite i livmodern ibland plus att brösten har vuxit. Sen har jag ju det största symptomet av alla - ingen mens! ;)

Oroar mig lite (oroar är fel ord men det finns i bakhuvudet) för MA men det har ju inget med symptom att göra.

10 dagar kvar till ul... :)
Svar på tråden BF april 2018