• Malla1

BF april 2018

Hoppar gärna in här! 28åring från Eskilstuna som är gravid med 6e barnet med BF 25 april 2018. Har 5 flickor sen tidigare och fick idag reda på att vi väntar en lite pojke, har svårt att verkligen tro på det men ultraljudsbarnmorskan var helt säker och jag har bildbevis ändå är jag väldigt osäker på om jag törs tro det.

Har en enorm mage och jag känner lillen nästintill hela tiden, man känner den även utanpå nu. Så underbar känsla!

• Malla1
    Serah skrev 2017-12-05 18:49:57 följande:

Grattis och Välkommen! :)

Sjätte barnet! Härligt :D hur gamla är dina döttrar och vad sa de när ni berättade att de skulle få ett syskon?

Hur är det med er andra? Jag läser men skriver sällan. Har mycket med familj och jobb, vilket nog ni också har :) inte mycket som skrivs men det är väl lite skönt också så att man inte behöver läsa igenom fem sidor eller så om man inte är aktiv ;)

Här är det iaf bra. Börjar känna av ryggen bara :/ och är så trött vissa kvällar så det känns som benen ska vika sig så fort man ska gå nånstans :/ annars är det full fart i magen vilket känns så tryggt och mysigt :)

Mina tjejer är snart 10, 7, 6, 3 och 1.5 år :) så det är full rulle här hemma. Har dessutom väldigt jobbigt med äldsta som är under utredning på bup för adhd och autism. Så man vet att man lever iaf
  • Malla1
    ho0mii3z skrev 2017-12-06 09:35:09 följande:

Vi fick reda på den 22 nov att vi väntar en pojke vi med ?? Fler som väntar pojkar?

Jag väntar en pojke :)
  • Malla1

Jag mår bra, dock ont i ryggen och i ljumskarna pga det här förbannad vädret. Inte kul att köra en syskonvagn i snö och slask. Men förhoppningsvis blir det bättre väder snart :) gick in i v.22 idag och lillen sprattlar runt som bara den där inne. Har köpt liggdel till vagnen och massa kläder så nu är det bara babyskyddet kvar då ja sålde mitt förra (som dessutom var rosa och nu ska allt vara så pojkigt det bara går :D) måste även köpa en ny vinterjacka då jag inte kan knäppa min längre :D

Svar på tråden BF april 2018