Hu gick er celldelning?
Hur gick det för er vid celldelning.
De sa att de ringer på morgonen om något är fel!
Dag 1 gick bra, men nu dag 2?
Var ni orolig dag 1 och 2 innan återföring!
Hur stor är risken att delningen misslyckas?
Hur gick det för er vid celldelning.
De sa att de ringer på morgonen om något är fel!
Dag 1 gick bra, men nu dag 2?
Var ni orolig dag 1 och 2 innan återföring!
Hur stor är risken att delningen misslyckas?
Förstår att det är en svår avvägning. Har ju liksom inte det valet ????
Vet du hur dina värden ligger?
Det skulle vara en smiley inte "???"
Ja de är inte så bra. Fsh cirka 25 och lågt Amh under 0,05!
Jag skulle vilja ta om proverna!
Vad har du för värden?
Mina värden är bra. Fsh kommer jag inte ihåg, amh 2,9. säger ju inget om kvaliteten har jag förstått.
När tog du dom då?
I mars tog jag dem.
För cirka 1 1/2 år sedan, var Fsh cirka 10 och Amh lite över 1.
Hej!
Jag och min sambo genomgick en lyckad ivf förra året i maj.
Vi fick ut 8 ägg totalt , varav 3 vart befruktade och delade sig som de skulle de första 3 dagarna.
Ett ägg fick vi tillbaka (som numera ligger bredvid mig i sängen :) )
Och de andra två slutade dela på sig , så inget till frysen...
Hej!
Jag och min sambo genomgick en lyckad ivf förra året i maj.
Vi fick ut 8 ägg totalt , varav 3 vart befruktade och delade sig som de skulle de första 3 dagarna.
Ett ägg fick vi tillbaka (som numera ligger bredvid mig i sängen :) )
Och de andra två slutade dela på sig , så inget till frysen...
Smurrf11-Du kan ta om amh, fsh, etc hos Werlsbs.
Gå in på www.werlabs.se och kolla under provtagningsorter om de finns i närheten av dig.
Finns från Sundsvall i norr till Malmö i söder.
Välj deras fertilitetspaket, betala via hemsidan och nästa vardag går du till labbet du valt. Sen får man ett sms när provsvaren är färdiga. Då loggar man in på deras hemsida och läser provsvaren direkt på skärmen. Jättesmidigt. Använder man rabattkod som tex LCHF blir det ännu billigare
Våran 4e behandling gav endast 3 äggblåsor och i dessa var alla 3 mogna och blev befruktade.
1 till frysen och 2 fick vi tillbaka på dag 2 - som blev våra fina små tvillingar.
Smurrf11-Du kan ta om amh, fsh, etc hos Werlsbs.
Gå in på www.werlabs.se och kolla under provtagningsorter om de finns i närheten av dig.
Finns från Sundsvall i norr till Malmö i söder.
Välj deras fertilitetspaket, betala via hemsidan och nästa vardag går du till labbet du valt. Sen får man ett sms när provsvaren är färdiga. Då loggar man in på deras hemsida och läser provsvaren direkt på skärmen. Jättesmidigt. Använder man rabattkod som tex LCHF blir det ännu billigare
Våran 4e behandling gav endast 3 äggblåsor och i dessa var alla 3 mogna och blev befruktade.
1 till frysen och 2 fick vi tillbaka på dag 2 - som blev våra fina små tvillingar.