• hggeli

När 2-3 veckor på cb digital ??

Hej där :)

Fick tidigt mf för 1.5 år sen , sen fått kemiska grav ca 3 ST. De har dock alla vänt innan BIM och varit svaga streck som.aldrig gett utslag på cb digital.

Nu har jag dock fått positivt på cb digital redan äl +11 yay och detta är min stegring på billiga tester.

Vad tror ni? Ser det bra ut? Sista är från igår kväll. Äl +14 dvs BIM :)

Har tänkt testa ikväll och är lite sugen på att ta cb digital som jag köpt . Vill se 2-3 veckor men är lite rädd det inte slagit om ännu.

Vad har ni för erfarenheter? När slog det om till 2-3 veckor har ni andra test jämföra styrkan med ??

Kram och tacksam för svar <3

Vet jag borde njuta och gör det också men mina erfarenheter gör att jag vill få vara lite extra trygg :D även om.det såklart aldrig är nån garanti.

• Svar på tråden När 2-3 veckor på cb digital ??
  • Estor

När hade du äl, för o va säker tas cb digital när du tror dig ha fått 3 v från äl :)

• hggeli
    Estor skrev 2017-07-14 08:11:39 följande:

När hade du äl, för o va säker tas cb digital när du tror dig ha fått 3 v från äl :)

Är 15 dar sen. Haha Jo men då var det ju det med tålamodet ;) haha
  • alade

CB med veckoindikator visar bara rätt veckor om du har morgonurin, bara så att du inte slänger pengar på ett test som ändå "bara" säger att du är gravid.

För mig slog det över när jag testade 4+1, men det är ovanligt tidigt som jag förstått det. Jag skulle vänta ett par dagar till från nu i alla fall.

• Nykär15

Båda mina senaste graviditeter har jag fått GRAVID 2-3 på BIM, så 4+0. Sen brukar man få 3+ runt v 6+0

• hggeli

Tack för svar :)

När jag jämför på.google ser mina test nog starka ut för att ha slagit över redan igår på äl +14 tycker jag. Åtminstone kvällen igår.

Men som ni säger ska vänta lite extra bara för att va på den säkra sidan att det borde slagit om :)

Har nån en bild på sitt cb 2-3 veckor jämfört med ett vanligt test samma dag??? Bara för att se styrkan på streck då det slagit om för er ?? :D

• Nykär15

Så här såg testlagrets ut när jag fick 2-3:

Uppbrutet digitalt 2-3:

Gravid 3+ i vecka 6+0:

Testlagrets när jag fick 3+:

• hggeli
    Nykär15 skrev 2017-07-14 09:59:37 följande:

Så här såg testlagrets ut när jag fick 2-3:

Uppbrutet digitalt 2-3:

Gravid 3+ i vecka 6+0:

Testlagrets när jag fick 3+:

Jaa tack precis sånt här svar jag vill ha :D :D

Ska nämligen testa efter jag bedömer mitt billiga test vara nog starkt..Var ganska starkt igår. Men bra ha andras jämföra med så jag ej testar med cb för tidigt. Vill ju se 2-3 veckor. :)
  • Nykär15
    hggeli skrev 2017-07-14 10:01:29 följande:
    Jaa tack precis sånt här svar jag vill ha :D :D

Ska nämligen testa efter jag bedömer mitt billiga test vara nog starkt..Var ganska starkt igår. Men bra ha andras jämföra med så jag ej testar med cb för tidigt. Vill ju se 2-3 veckor. :)
    Ja klart man vill se! Kul mina bilder kan vara till nytta, man är ju lite knäpp som fotar och bryter upp test hahaha
  • hggeli
    Nykär15 skrev 2017-07-14 10:36:22 följande:
    Ja klart man vill se! Kul mina bilder kan vara till nytta, man är ju lite knäpp som fotar och bryter upp test hahaha
    haha . japp och jag är helt likadan. lite halvmanisk ;) hahaha
  • hggeli

Jaaa kolla här :D måste ha starka hormoner. Bara dag 16 efter ägglossning och lika starkt som kontrollstrecket :) och nu vågade jag kolla cb igen. För att se om det slagit över. Och mkt riktigt.

Jublar här hemma. Finns inte garantier än. Finns D aldrig. Men hittills ser detta mkt lovande ut :D

Svar på tråden När 2-3 veckor på cb digital ??