Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Ja det är verkligen 1 mm det hänger på, så aningens frustrerande är det ju Frågade om man inte kunde köra om man hade mindre och hon tyckte det var det tokigaste hon hört
Hur mår du då?
Spännande! Och sen återföring om en vecka? Skönt att vara ledig och bara vara några dagar. Den här resan är så tuff psykiskt så det behövs tid för att samla krafter.
Ok, nytt VUL idag. Min största blåsa var 14 mm just nu och allt under 15 mm är icke ok enligt min klinik.. (igen så olika det kan vara! )
Fick tid till på torsdag igen men har de ej växt så avbryter vi denna omgång
Ja jag tänkte ringa dem imorgon och höra vad dem har att säga. Vill inte betala 60.000 kr i onödan om det ändå inte kommer att funka.
Lycka till idag Karin!
Tack men min största blåsa är 14 mm (dvs inte mycket tillväxt) så fick inte grönt ljus på att ta ovitrelle. Så nya tag nästa månad
Hoppas det går bättre för dig! Känner mig avis på tempot i ditt fall, det känns som att tiden bara står still i mitt fall
Jag mår fortfarande skit, har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Vet inte hur jag ska ta mig ur den här situationen. Känns som att allting har blivit mycket sämre mellan mig och min sambo också..
Tack så mycket fina du. Har tänkt på er också. Går in här lite då och då för att kolla hur det går för er. Jag håller tummarna att du får ett plus denna gången.