BF April 2018
Hej!
Jag och min sambo verkar vara superfertila. Plussade igår på sonens 10-månaders dag med cb testa tidigt. BIM nästa fredag. Så jag försöker att inte rusa iväg alltför långt i mina drömmar om framtiden än då jag alltså bara är i v 2+6. Men ändå så glad. Både sonen och blivande bebisen i magen har blivit till på första "försöket".
Beräknad till 20/4. Håller tummarna för det här ska gå vägen. Har inga missfall i bagaget men en stark oro då jag känner att det gått för lätt. Att det kommer slå tillbaka på något vis.
Jag var i alla fall tvungen att skriva av mig då ingen annan vet om detta ännu. Min sambo är bortrest till lördag. Hur skulle ni gjort i min sits? Det är ett gemensamt beslut att vi skulle sluta skydda oss den här månaden och så fick det ta sig när det tar sig. Men jag vet inte om jag ska vänta med att berätta till han är hemma så han kan koncentrera sig resten av tiden iväg. Eller om jag ska berätta nu eftersom det är en fantastisk nyhet och 1,5 dygn är så lång tid. Men nu hjälper det ju visserligen att skriva här. Då har jag ju ändå fått berätta det för någon.
Långt och rörigt inlägg. Men rörigt är väl inget märkvärdigt under graviditet. ????
Symptom är yrsel och "mensvärk".
Yrsel fick jag en vecka innan plus med sonen, alltså ungefär som det är nu. Hoppas på en liten flicka den här gången. Men en pojke till blir underbart det med.