BF April 2018
Hej! Jag plussade häromdagen. BF 7 april, 3 barnet. Helt oplanerat, men efter några dagars eftertanke har vi sagt att vi behåller. Känns pirrigt :) Hur mår ni? Jag gick in i vecka 6 idag, och har mått lite illa från och till idag.
Hej! Jag plussade häromdagen. BF 7 april, 3 barnet. Helt oplanerat, men efter några dagars eftertanke har vi sagt att vi behåller. Känns pirrigt :) Hur mår ni? Jag gick in i vecka 6 idag, och har mått lite illa från och till idag.
Hörni.. jag fick ju en mindre blödning i förrgår, de rann lite men annars var det kanske som två-tre st 5-kronor kvar i trosskyddet under dagen. Igår vad det lite blod på pappret men annars mest blodblandad flytning under förmiddagen. Har sen dess inte blött. Det som oroar mig är ju denna molande värk jag haft sedan någon vecka tillbaka som också var med nu vid blödningarna.. BM sa de kunde vara ett tidigt missfall men jag håller inte riktigt med henne då jag blödde mer min andra grav utan missfall dock helt utan smärta då..Det som legat i bakhuvudet är ju dock utomkved?
Vad tror ni? Får ju ingen hjälp alls av BM trots ja ringt två gånger, varav ena gången berättade jag om krampanfallet som gjorde att ja inte tog på ur soffan på två timmar..
Sorry för "Depp" i vår positiva tråd ????
Nu måste jag fråga en liten fundering här, jag har nämligen haft otroligt ont idag. Vet inte hur jag ska beskriva det, känns som att bäckenet ska gå av på mitten. Är det något att oroa sig för? Eller har några av er andra känt detta i vecka 7?
Är så lätt att bli nojig