Vi med BIM September 2017
Hejhej!
Hoppar in här, fick spottings idag men ingen mensvärk så bara att invänta att helvetet bryter ut imorgon...
Beräknad ÄL 23/8
BIM 4/9
7:e försöket 1:a barnet
Hejhej!
Hoppar in här, fick spottings idag men ingen mensvärk så bara att invänta att helvetet bryter ut imorgon...
Beräknad ÄL 23/8
BIM 4/9
7:e försöket 1:a barnet
Okej..nu kör Vi!
Håller tummarna för oss alla!:)
Såg nu att jag skrivit fel BIM... skriver in rätt BIM i listan.
Lista
2/9 mjaomjao, 33 år - 3e försöket, 2a barnet
3/9 LifeofBullshit, 22år - 7e försöket, 1:a barnet
5/9 Joozzaan, 24 år - 3e försöket, 2a barnet
5/9 Mor till Ella, 34år - 2a försöket, 4e barnet.[/quote]
Gjorde jag rätt?
Många skriver om spottings, vad betyder det?
Men i min cykel tex så blöder jag lite första dagen och lite dom två sista dagarna, alltså sammanhängande med mensen, räknas det då som spottings eller vadå?
Hade ingen aning om det. Trodde att spottings va mellan blödningar mellan cyklarna när man inte ska ha mens.
Det är det också ^^ alla små blödningar när det inte är mens benämns "spottings". Mellanblödningar och runt mens som inte är själva "mens lösningen". Eller ja... Nu känns det bara som att jag svamlar, hoppas jag inte rör till det ^^
Min app kastar runt min beräknade ÄL och BIM lite hur som helst. Men just nu är den beräknad 20/8 så ska börja med ÄL-test i slutet på nästa vecka ^^
Tog ett ÄL test idag - negativt, tror ÄL infaller mellan lör-tis någon gång. Får hoppas det blir efter helgen för vi ska besök hela helgen. Dock min bästa vän som vet att vi försöker göra bebis så hon lär nog gladeligen låtsas som ingenting om vi går och lägger oss lite tidigare än vanligt ^^,
Men vi får se om det ens kan ta sig denna månad. Har varit så stressad den senaste veckan. Upptäckte för ett tag sen en knöl i nacken som visat sig vara en svullen lymfkörtel, trots att jag inte är sjuk eller har varit sjuk sen i vintras. Känns bara fel i hela kroppen. Jag bara vet att något inte står rätt till. Men blir avfärdad av vården då de bara tycker att jag överdriver eller något. Så det har varit sjukt stressigt och det känns inte som rätt förutsättningar för att bli gravid :/ men vi får se hur det går!