Inlägg från: Ungmensäker |Visa alla inlägg
  • Ungmensäker

Vi med BIM September 2017

Hej! Hoppar in här, mens igår.

Vill ni lägga in mig i listan? Kan inte från mobilen!

Äl beräknad 30 augusti bim 14 september!

Är 21 år, blir 6e försöket till första barnet! MF i juli

Första månaden med ägglossningstester!

• Ungmensäker

Hej! Första månaden med äl-stickor och inte ett enda "riktigt" positivt resultat. Det har ökats för att sen gå ner till att öka igen. Har haft lite oregelbunden mens sen ett missfall för några månader sen så vi hade sex typ cd 10,13,14,17,19 (idag är 20 och vi ska ha ikväll) sista mensen fick jag på dag 45. Nu sen förra veckan ungefär har jag fått HUR MYCKET FINNAS SOM HELST. I hela ansiktet. Har aldrig det annars. Vad kan det bero på? Beräknad bim 10/9

• Ungmensäker

Hej tjejer! Inte fått ett enda riktigt positivt äl-test denna månad men haft sex på cd 10,13,14,17,19,20. Inatt när jag kom hem märkte jag stt jag hade väldigt trådiga äggvite flytningar som jag har vid äl. Tog ett äl-test imorse och fick positivt? Det är cd23 idag, kan jag ha äl idag då? Ska ha sex efter jobbet ifall att. Har haft lite oregelbunden mens senaste. Senaste mensen kom på dag 45

• Ungmensäker
    Charlieellerså skrev 2017-09-02 10:17:06 följande:

Bilden kom inte med . Förra gången tog det 7- 8 månader att bli gravid. Det ser ut som att det tagit sig på första försöket denna gång men är bara på Äl + 9-10 ännu så mycket kan hända

Det ser absolut ut som nåt!! Skönt att det syns nåt redan på äl 10, jag får panik av att vänta 2 veckor till
  • Ungmensäker
    Njcm skrev 2017-09-02 14:49:02 följande:

Du kan Avsolut ha äl nu om du haft så oregelbunden :) äl bör ske inom 48h :D håller tummarna för er !

Åhh jag hoppas!! Hade sex nu efter jobbet idag och tänkte att vi ska ha imorgon bitti också, då borde vi ju pricka det liksom?
  • Ungmensäker

Hallå tjejer! Äl+4 idag.. kan man få symptom redan nu? Har haft ont i magen som molvärk ända sen ägglossningen och idag fick jag halsbränna, aldrig haft det förut! Vad tror ni?

• Ungmensäker
    verdandi skrev 2017-09-06 20:47:03 följande:

Jag har ingen aning, men googlar själv som en galning på tidiga symptom. Slutade med p-piller förra månaden och vet inte när jag har äl eller mens (efter p-pillermensen), men tycker redan att jag har massa symptom. Skulle dock lika gärna kunna vara att cykeln kickar igång efter p-pillerna och det är typ pms-besvär eller att jag ätit dåligt. Men man önskar ju.. :) Hoppas det är tidiga symptom för din del! Iaf molvärken känner väl en del tidigt?

Ja jo, hade missfall för 2 månader sen ca och då hade jag molvärk och illamående. Ungefär som nu, så jag hoppas ju. Dock aaslångt kvar innan jag vågar testa, iaf 7-8 dagar..
  • Ungmensäker

Hej! Är på äl+9 bim-5/6 testade negativt imorse. Inga direkta symptom förutom att jag har väldigt molnande värk och har haft sen äl till O från. Haft halsbränna som jag aldrig annars har och blir lätt yr. Vi åker till staterna i 3 veckor på torsdag natt så jag skulle ju gärna vilja veta innan om det blir alkohol eller inte...

• Ungmensäker

Bim-4 helt blankt. Vet 100% att vi prickade äl så därför hoppas man ju så otroligt mycket. Åker till USA imorgon i 3 veckor så hade ju velat veta om jag var gravid innan vi åkte... men hoppas att det kanske visar nåt imorgon. Kan man gå från helt blankt på testet idag till plus imorgon? Eller ska man vänta 2 dagar? Ska ju liksom vara i luften i 13h så om jag inte är gravid blir det nog någon drink för att fördriva tiden.. någon som vet? Tappat räkningen på antal försök med tror typ 7-8 med 1mf i bagaget

Svar på tråden Vi med BIM September 2017