Inlägg från: Lilalila |Visa alla inlägg
  • Lilalila

Vi med BIM September 2017

Hoppas in. Bim 1/09, 32 år, 5:e försöket, första barn.

• Lilalila

Jag tog ett ägglossningstest igår o ett idag. Gårdagens hade ett väldigt svag streck och dagens var helt blankt. Enligt appen ska jag ha ägglossning på fredag. Kan det var så jag har resan haft ägglossning eller det är normalt att LH-hormoner går upp ner innan ägglossning? Jag har inga som helat erfarenheter när det gäller tester.

• Lilalila

Tack för svaret! Då fortsätter jag ta tester

Jooosen skrev 2017-08-16 21:55:57 följande:

Är med i augtråden än så länge men kollar in här ändå hehe... vad jag förstått så kan stegringen gå lite upp o ner. Så äl kan absolut ske fredag.

• Lilalila

Jag har haft ont i min mage nertill i vänstra sidan sen äl +3 och idag stålar det lite neråt och sen igår. Jag vet inte om det är tarmarna som krånglar eller om der nåt annat. Har BIM 1/09

• Lilalila

Det blir nog inget denna månad heller, har bim 1/09 o tog ett test idag cd early som man kan testa 6 dagar innan men den var helt blank :(( och så kom mensvärken också på eftermiddag. Känns så tungt just nu :(

• Lilalila

Tack för pappet!

Elsisi skrev 2017-08-29 16:41:04 följande:

Håller tummarna för att det ska gå vägen nästa gång! Eller att det bara är låga hormoner. Många har ju plussat även efter BIM!

• Lilalila

Grattis alla som har plussat!

Jag fick min "mens" på Bim med det konstiga var att den började med mensvärk som vanligt, tog några värktabletter så försvann värken (det brukar inte försvinna på en gång) sen har jag bara lite blod på pappret när jag torka mig lite brunt och nu lite rödare inne i fjärde dagen. Inga klumpar eller sånt.

Finns nån som har varit med om sånt? Jag har läst en hel den och det kan vara mens utan ägglossning. Jag har fullt utslag på ägglossningsstickan.

• Lilalila

Jag tog en sånt som man kan testa 6 dagar innan, o det var negativt dessutom har min bröd ömmar inte längre så gravid tror jag inte jag är :(. Men jag är orolig varför min mens krånglar på det sättet. Jag hade annorlunda mens förra månaden också. Kan det var så att jag har slut på ägg nu när jag är 32 år o vill ha barn :(.

Charlieellerså skrev 2017-09-05 12:23:18 följande:

Har du tagit gravtest?

Svar på tråden Vi med BIM September 2017