Inlägg från: Bellabelle |Visa alla inlägg
  • Bellabelle

Vi med BIM September 2017

Jag hoppar gärna in! Har bim antingen 3 eller 7 september! (Ibland har jag 24 dagars cykel och ibland 28)

Håller på o försöka känna av äl för tillfället! Har äl mellan dag 10-14 oftast och hade dag 10 igår. Har haft molande värk i dagarna men blir lite småt tokig för har haft lite blod i flytningen 3 dagar i rad? När jag läser på nätet så är de enda jag hittar att de kan komma blod i samband att ägget släpps men de känns ju lite väl tidigt? Blir lite lätt fundersam på om jag redan haft äl eller om den kmr nu? Någon som känner igen detta eller som vill leka lite hobby doktor o tyda detta? ;)

Hoppas på många fina plus denna månaden! :D

• Bellabelle

Jag har köpt ett paket med äl-test nu då jag inte alls är med på mina äl symptom denna månaden så ska pröva ikväll! Aldrig använt ägglossningstest tidigare så ska bli kul o se hur de funkar! Hoppas jag kan tyda dem haha. Har myst med gubben på både dag 10 och 12 nu (har äl mellan dag 10-14) han ska dock iväg på utbildning så nu kommer vi inte hinna ses mer under dessa äl dagarna! Hoppas att detta räcker o att min cykel inte får för sig att vara sen denna månad.

Ni som kör med ägglossnings test! Om jag redan fått ägglossning på dag 10 som är min vanligaste äl dag (två dagar sedan) kommer de visa blankt då på ägglossnings Stickan? Och om jag inte fått ännu utan kommer ha på dag 14 (om två dagar) kommer de visa svagt streck och sedan en stegring?

Lite sådär lagom förvirrad men ja!

• Bellabelle
    Victoria K skrev 2017-08-23 13:25:43 följande:

Det här är lite konstigt...hade positivt på ägglossningstestet i söndags, och idag har jag världens molvärk i tjejmagen. Har aldrig haft så tidigare, oftast har jag molvärk dagen innan ägglossning och vid ägglossning....

Är det någon som brukar ha molvärk EFTER ägglossningen är över?

Jag vet att min är över, (typ 99% säker) för i måndags eftermiddag tog jag test igen o då var det negativt.

För det kan väl inte vara ev. graviditetssymtom redan nu??!!! Näää va!

Molvärk hade jag från äl till plus (även efter) när jag blev gravid sist! Hade också ägglossning i söndags och har haft molande värk i magen sedan dess! Även i ryggen till o från och stickningar. De första symtomen är pga östrogen o progresteron sedan kmr de från hcg så man kan känna symtom redan direkt efter ägglossning :D
  • Bellabelle
    Katten18 skrev 2017-08-23 15:21:06 följande:

Även jag hade ägglossning fredag/lördag, negativt test måndag eftermiddag.

Sen igår förmiddag har jag haft molvärk i magen, ilningar på vä. sida av svanken, ilningar vä äggstock (eller ja, vä sida där någonstans..)

9e försöket för vår del, slutade med p-piller 4/12-16 och har inte hänt något sen dess.. MEN, tänk om något hänt nu!?

Det där låter precis som jag! Ägglossning i söndags o känner sådär och även jag på vänster sida. Hoppas att något händer nu för oss båda! :D hoppas de blir 9e gången gillt för din del <3
  • Bellabelle
    Victoria K skrev 2017-08-23 16:36:54 följande:

Oh, jag hoppas så mycket att det är graviditetssymtom! Håller tummarna för dig också!

Vi får höras av om molvärken för oss håller o sig... "bara" vänta o se...suck...

Jaaa men precis! Hoppas så himla mkt att jag är gravid!

Tänk att bara några dagar kan kännas som en evighet. Man vill ju bara se de där pluset på stickan haha
  • Bellabelle
    Jokri85 skrev 2017-08-24 14:17:54 följande:

När har ni BIM? Jag har på måndag 28/8.

3/9! :D
  • Bellabelle
    Archimedes skrev 2017-08-24 17:44:20 följande:

Jag är konstant hungrig! Funderar på om min äl är senare än vad äl-testen sa? Kan det vara så? För man kan väl inte få symptom äl+3?!

Du kan få symtom på äl+3 :D
Svar på tråden Vi med BIM September 2017