Inlägg från: evve88 |Visa alla inlägg
  • evve88

Vi med BIM September 2017

Hej tjejer! Hoppar in här med. Fick tyvärr missfall förra veckan och blöder lite fortfarande, :(

vill vänta in en mens och sedan försöka (har hört att det är bäst?) men vet inte alls när den kommer att komma men hoppar in här så ser vi när den dyker upp. Blir väl anatagligen BIM oktober istället men kan va kul att ha en sida att följa och tänka lite på annat! (Går det?) lycka till alla!

• evve88
    lyckligast80 skrev 2017-08-23 14:51:47 följande:

Tråkigt och ledsamt! Men om man ska försöka tänka något positivt och tröstande så händer det för att kroppen gör sig av med något som inte var bra... oavsett jobbigt såklart!

Vi håller tummarna för att det går nästa gång!

Ja det kan nog vara skönt att få tänka på annat, häng du med här. : )

Tack för omtanken <3 ja man tänker nog så tids nog. Så svårt att ställa psyket och kroppen att man helt plötsligt inte är gravid längre..

När har du BIM? :)
  • evve88
    lyckligast80 skrev 2017-08-23 16:11:19 följande:

Jag förstår det! :( Det får ta sin tid... <3

BIM 3sep, så nu går man bara å känner efter heeeeela tiden, nästan helt omöjligt att känna nåt nu så försöker att tänka på annat! Man blir ju knäpp tillslut.

Och sen när man väl blir gravid, ja då oroar man sig för MF istället... är 37 då oroar mig för mycket just nu:/

Har en son på 10 sen tidigare förhållande.

Förstår de!! Ja man slutar ju aldrig att oroa sig tyvärr :/ men man måste låta sig glädjas med!! Lycka till <3
  • evve88
    Victoria K skrev 2017-09-01 09:01:55 följande:

Fortfarande ingen mens trots ganska kraftig mensvärk imorse, igår morse och på onsdagsmorgonen. Lite lustigt...för det känns verkligen som att den ska komma så fort jag kissat. Vanligtvis har jag lite mensvärk dagen innan mens och väldigt kraftig precis innan den kommer, men nu har jag ju haft det i 3 dagar!?

Annat symptom, om man vågar säga så, är ömma bröstvårtor samt att de är större och det syns massa ådror på dem, även på vårtgården. Kanske ser jag det för att jag vill se det, men jag vill nog minnas att det inte var så förra cykeln.

Idag är det BIM-2 eller 3.

Med båda mina graviditeter var mitt första tecken ådror på brösten och även mensvärk :) så lycka till!
  • evve88
    Victoria K skrev 2017-09-01 09:23:43 följande:

Tack! Ja, jag har fortfarande liiiite hopp kvar. Men vill inte tro för mycket.

Det här är vårt 8:e försök på första barnet, jag vet att det inte är mycket, men usch det känns som en evighet! Vill att det ska ta sig nu :)

Förstår dig! Vi håller på att försöka skaffa vårt andra barn, har en son på snart två år. Man blir så otålig ! Håller tummarna för dig :)
  • evve88
    Tisen skrev 2017-09-09 06:51:01 följande:

Jag sitter lite i chock! Jag tog testet idag bara för att definitivt fastställa att det inte blev något den här månaden..

Kan inte sambon bara vakna nu?! Haha

Åh vad roligt, Grattis!! :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017