Inlägg från: Katten18 |Visa alla inlägg
  • Katten18

Vi med BIM September 2017

lyckligast80 skrev 2017-08-23 14:11:06 följande:
    Hej!

Hade ägglossning i torsdags och har sen i söndags haft stickningar i tjejmagen och värk i svanken. Känns ju mycket konstigt att man skulle känna av något redan.... kroppen spelar väl oss ett spratt! Men hoppas inte!! Tredje försöket nu så hoppas verkligen på plus denna månaden!
    Victoria K skrev 2017-08-23 13:25:43 följande:

Det här är lite konstigt...hade positivt på ägglossningstestet i söndags, och idag har jag världens molvärk i tjejmagen. Har aldrig haft så tidigare, oftast har jag molvärk dagen innan ägglossning och vid ägglossning....

Är det någon som brukar ha molvärk EFTER ägglossningen är över?

Jag vet att min är över, (typ 99% säker) för i måndags eftermiddag tog jag test igen o då var det negativt.

För det kan väl inte vara ev. graviditetssymtom redan nu??!!! Näää va!

Även jag hade ägglossning fredag/lördag, negativt test måndag eftermiddag.

Sen igår förmiddag har jag haft molvärk i magen, ilningar på vä. sida av svanken, ilningar vä äggstock (eller ja, vä sida där någonstans..)

9e försöket för vår del, slutade med p-piller 4/12-16 och har inte hänt något sen dess.. MEN, tänk om något hänt nu!?

• Katten18
    Bellabelle skrev 2017-08-23 15:31:34 följande:
    Det där låter precis som jag! Ägglossning i söndags o känner sådär och även jag på vänster sida. Hoppas att något händer nu för oss båda! :D hoppas de blir 9e gången gillt för din del <3

Håller tummarna för oss båda! :D

Jag vet inte när jag vågar testa mig.. testat mig BIM-5 i stort sätt varenda gång, har inte kunnat hålla mig längre...

Vill ju testa typ idag redan.

Känner mig även lite febrig, ögonen svider typ av trötthet. Man kan väl inte vara trött redan?

• Katten18
    Jokri85 skrev 2017-08-24 14:17:54 följande:

När har ni BIM? Jag har på måndag 28/8.

Jag har BIM 2/9 :) molvärk i tisdags och igår, avtagit litegrann idag. Ilning i ryggen till och från. Fruktansvärd trötthet, helt obeskrivlig. Sov bra inatt, ändå trött. Tog energidryck, ändå trött. Brukar inte vara såhär trött någonsin, inte ens om jag sovit dåligt.

Kass i magen sen i tisdags med.

Ingen ömhet i brösten inga direkta flytningar, ingen temp.
  • Katten18
    Jokri85 skrev 2017-08-24 15:00:33 följande:

Hmm låter som att du är gravid! :)

På tal om temp så har jag känt en förhöjd temperatur denna veckan...men kan ju bero på att mensen väntar om 3-4 dagar

Jag hoppas det.. men vågar inte hoppas ändå haha.. så tråkigt att bli besviken varje gång mensen kommer..

När tar du temp? På morgonen?
  • Katten18
    Victoria K skrev 2017-08-25 13:27:43 följande:

Idag har molvärken försvunnit. Hade det i förrgår och igår, 3-4 dagar efter ÄL. Så nu har det lilla hoppet jag hade om en eventuell graviditet försvunnit... :( Brösten är större, inte ömmande, men de har mer volym..så det är väl mensen som är på gång om en vecka... Suck!

Åh.. vad tråkigt. Det är typ exakt samma skit för mig. Brösten känns lite mer svullna eller så är det bara jag som inbillar mig.

Men knappt några andra symtom idag.

Suck :( håller tummarna för oss båda nästa månad <3
Svar på tråden Vi med BIM September 2017