Inlägg från: Emmaapersson |Visa alla inlägg
  • Emmaapersson

Vi med BIM September 2017

Hejsan, jag hoppar in här då jag hade bim idag, men fick mens igår :(

Så nu är de nya tag inför nästa ägglossning som ska vara ungefär 6 september, och nytt bim är 20 september. Blir andra försöket. Jag har ganska korta cyklar på 25-26 dagar. Varit väldigt irriterande när det känns som man har mens hela tiden, men skönt nu när man försöker och inte behöver vänta så länge.

När ska man börja med ägglossningtesten ungefär? :)

Emilia * 2011
  • Emmaapersson
    Snultan skrev 2017-08-27 20:18:35 följande:

Finns en sån uträknare för sånt och enligt den ska du börja testa på dag 8-9 :) så om du fick mens igår ska du börja testa 2-3 september

Tack så jättemycket :) då börjar jag testa på fredag :)
    Emilia * 2011
  • Emmaapersson
    Emmaapersson skrev 2017-08-28 08:32:59 följande:

Tack så jättemycket :) då börjar jag testa på fredag :)

Lördag menar jag :D
    Emilia * 2011
  • Emmaapersson

Hej tjejer.

Enligt min app har jag ägglossning den 6 september, förra månaden kom den 2 dagar efter appens beräkningar (enligt ägglossningtesten)

Jag fick nu ägglossningssekret, jätte rikligt och fint. Måste det betyda att jag har ägglossning nu? Ägglossning testen visar negativt. Har försökt googla mig till men blir inte riktigt klok.

Min sambo jobbar borta och vi träffas inte förrän på tisdag kväll, vill inte missa chansen denna månaden :(

Emilia * 2011
  • Emmaapersson
    Milou3 skrev 2017-09-03 21:58:55 följande:

Oftast får man ägglosdningsflytningar dagarna innan äl :)

Jag kan ex ha det 3-4 dagar innan äl! Fortsätt med äl-testen! Kanske blir en perfekt ägglossning på onsdag :)

Åh tusen tack! Det stillade min panik en stor del!

Då ska man bara försöka hålla ut också :)
    Emilia * 2011
  • Emmaapersson

Det här med ägglossningstest. Om man får plus på stickan exempelvis idag, men även har plus på stickan under hela nästa dag. Alltså under 48h.

Har man ägglossning 24-36 timmar efter första pluset eller från nästa dag?

Blir inte riktigt klok på det här haha :)

Emilia * 2011
  • Emmaapersson
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

Jag vill väldigt gärna :)
    Emilia * 2011
  • Emmaapersson

Har så fruktansvärt ont i mina bröst, och har haft det sen bim-4. Är idag bim-2. Och jag får alltid den här smärtan innan mens :( även fast det bara är andra försöket blir man så uppgiven :(

Emilia * 2011
Svar på tråden Vi med BIM September 2017