Inlägg från: Svea87 |Visa alla inlägg
  • Svea87

Vi med BIM September 2017

Jag har BIM 7/9. Slutade med p-piller i maj men det här första riktiga försöket sen jag slutade med piller. Vill så gärna att det tar sig. Har mycket tecken men det är ju säkert äl känningar. Dock har mina bröst aldrig varit såhär känsliga vid äl tidigare. ????

• Svea87
    LifeOfBullshit skrev 2017-08-29 12:13:05 följande:

Okej, det verkar som att min ägglossning uteblev denna månad. Men hänger kvar lite till då min beräknade ÄL bli den 17:e och BIM 29-30:e. Så vi får se om man kan bli gravid i september ändå... Heja heja!

Varför tror du att den uteblev?
  • Svea87
    LifeOfBullshit skrev 2017-08-29 16:18:10 följande:

Förutom att jag inte fått ett enda utslag när jag testat med ÄL-tester så har jag inte heller haft några symptom. Jag har alltid molvärk i samband med ÄL och får ömma bröst från ÄL som håller i sig till mensen. Har inte fått något av detta ^^ så dessa två i kombination får mig att bli ganska övertygad att det inte blev någon ÄL denna gång ^^

Jag har ju känt samma för att jag inte fått utslag på äl stickorna.. däremot molvörk i en vecka och idag är brösten sjukt känsliga. Men då är min äl väldigt sen om det är den som spökar.. Gud man blir så förvirrad av ens kropp och alla hormoner :-/
  • Svea87

Har bim 7/9 har mått små illa sen i måndags men idag fick jag gå hem från jobbet för att jag mådde så illa. Har haft molvärk i typ 1,5 vecka och väldigt känsliga bröst som spänner till ibland.. hoppas verkligen på ett plus annars är det nåt fel på min kropp..

• Svea87

Testade imorse helt blankt... ska ha mens på torsdag. Vill bara ha det där plusset. Har så många tecken. Molvörk i snart 2 veckor illamående till och från ömma bröst. Har beställt ett digitalt hem och får försöka hålla mig till torsdag.. grattis alla som plussat!!

• Svea87
    Flansen skrev 2017-09-02 17:54:06 följande:

Samma här. Jag ska ha mens på tis eller onsdag, testade negativt igår på äl+10. Men jag tycker också att jag har fått många symptom de senaste dagarna och har bara en känsla av att jag är gravid.... Ska också försöka hålla mig till torsdag nu, håller tummarna för oss! Hur många dagar efter äl har gått för dig? :)

Så frustrerande att inte få det där plusset! Ja jag har ju också en känsla av att jag är gravid men försöker att inte känna så är så rädd att bli besviken : (

Jag är ju inte riktigt säker på när jag hade äl det e det:-/ jättejobbigt. Har två tester får se om jag lyckas hållamih haha!
  • Svea87

Kunde inte hålla mig såklart tog ett test imorse helt blankt.. känns som att alla kan se innan bim utom jag: ( och vaknade upp med mensvärk så min mens är säkert påväg..

• Svea87

Alla mina tecken.. idag mår jag så illa så jag är yr till och från!
  • Svea87

Känner typ inget idag och tror typ min mens är påväg.. och alla tester visar negativt,.. mens på torsdag men den har kommit två dagar tidigt två månader i rad. Ber till alla gudar att mina tecken är graviditet.. vill så mycket att jag vill må illa och ha molvärk haha

• Svea87

Kan man testa när som på dagen fast det är 3 dagar kvar till mens? Och går det med vanliga Apotekets egna tester?

• Svea87

En fråga. Jag fick en liten flytning nu när jag gick på tis-som var lite gulaktig och tjock är det kört då? Har hört att man ska ha vattniga flytningar nämligen om man är gravid...hur har det varit för er?

• Svea87

Tack för era svar då kan jag ha lite hopp än. Mens beräknad att komma på torsdag.. hoppas den inte kommer!

• Svea87

Förlåt om jag är jobbig med mina frågor. Men både igår och idag har jag känt typ som en tung känsla runt äggstockarna alltså under magen om ni förstår i det området som att man är svullen där.. försöker minnas om jag haft så när jag ska ha mens.. någon som känt så??

• Svea87
    Tee87 skrev 2017-09-05 20:06:21 följande:

Svea87 jag kände så ganska fort efter ÄL. Bara släpade mig fram på jobbet haha..! Idag är det BIM-3 , testade negativt med ett early test idag. Får se om mensen kommer eller ej :] BIM fredag 8/9.

Ja jag hade så vid äl också faktiskt. Har också testat negativt med 3 test : ( är lika nojjig varje gång jag går på toa nu.. och jag har BIM på torsdag hoppas vi båda plussar!!
  • Svea87

Imorn är mens beräknad. Vill inte att den kommer men tror tyvärr den gör det. Tog ett test nyss ett predictor early men inte ens en skugga syntes till. Blev så deppig nu. Kan det vara för att jag tog nu mitt på dagen och att det bara var en timme sen jag kissade? Eller är det kört? Har ett test kvar med vecko indikator. Tänkte ta imorn bitti om mensen ej dykt upp.

• Svea87
    Maliinskii skrev 2017-09-06 14:04:47 följande:

Ja det kan vara så att du har så pass lite hCG hormon ännu så att det inte ger utslag på testet samt att det var för tätt in på du kissade senast. 

Tycket att du kan göra som du sa att testa om mensen inte dyker upp imorgon, eller på fredag med morgon urin. 

Håller tummarna för dig och ett plus 

Jag har BIM på fredag men hoppas också innerligt på att den inte dyker upp. Har haft en "tyngd/Kissnödighets känsla" mer eller mindre hela tiden sedan i söndags kväll, men vet inte om det är hjärnan som kanske spelar mig ett spratt för att man så gärna vill att det ska lyckas. 

Känner du av några symptom?

Gick på toa nyss och såg ut som en lite rosa flytning : ( tror mensen är pågång.. har haft molvärk illamående finnar ont i svanken. Håller tummarna för dig!
  • Svea87
    Maliinskii skrev 2017-09-06 14:15:44 följande:

okej :(

Håller tummarna ändå för dig 

Tack! gjorde dock ett test imorse som va tok negativt, blev så ledsen. men men får se om den dyker upp på fredag eller inte.. 

Bara det att denna väntan är så jobbig på om den ska komma eller inte :/

Har mensvärk nu också.. Ush. Det enda konstiga är mitt illamående.. har aldrig fått så förut pga mens :-/

Ja denna eviga väntan är så jobbig.. hoppas verkligen inte att mensen kommer för oss haha
  • Svea87
    Maliinskii skrev 2017-09-06 17:11:11 följande:

Ja man blir verkligen så ledsen :(

håller tummarna för er vid nästa försök.

Styrkekramar 

Tack så mycket ?? Har beställt ett glidmedel nu som tydligen ska öka chanserna. Man får ju inte ge upp.
Svar på tråden Vi med BIM September 2017