Inlägg från: Blixt3 |Visa alla inlägg
  • Blixt3

Vi med BIM September 2017

Har följt tråden ett tag och jag o mannen är på andra försöket till vårt andra barn. Jag tror att vi fick ett tidigt missfall förra månaden då mensen kom 5 dagar tidigt o var slemmig o annorlunda mot vanligt. Har inte känt några ägglossningssymptom alls denna månaden så tror inte det har blivit något denna månaden, får se! Om mensen inte kommit till min födelsedag den 6/9 ska jag testa då, men har inga större förhoppningar tyvärr. Förra gången tog det 6 månader innan plus så vi kämpar på :)

• Blixt3
    Milou3 skrev 2017-08-23 19:36:49 följande:

Men har du testat dig? En mens som är slemmig och kommer 5 dagar tidigt låter lite som en nidblödning tycker jag.

Ja jag testade mig och det visade negativt. Hade som en vanlig mens i mängd och antal dagar så känns även det lite mycket för att vara en nidis, tyvärr..

Dock va den annorlunda då den var slemmig och även lite olika möngd under dagarna, en natt kom det tex inget men sedan kom det igen dagen efter. Skumt!
  • Blixt3

Grattis till alla plus:) jag har BIM imorgon. Har haft sånt sug efter mat både igår o idag så hoppas att det är ett tecken, haha! Men jag väntar att testa till onsdag om mensen inte dykt upp. Hellre mens än negativt test..

• Blixt3

Jag plussade nu precis! Är så glad att vi ska få ett syskon till vår Son <3

Svar på tråden Vi med BIM September 2017