• Njcm

Vi med BIM September 2017

Jokri85 skrev 2017-08-28 11:22:49 följande:

Jaha okej. Vad jobbigt att haft så regelbunden och sen att den strular. Hoppas ändå du kan få bli gravid snart.

Jo den clearblue med dubbel hormonindikator är så pass säker att har man ej lyckats efter 3 ggr så ska man söka hjälp står det.

Hoppas du slipper gå på tiden du fick 13 september. Har ni använt er av ÄL test?

Nä precis det är ju så... det kn vara något som ej fungerar hos en eller båda.

Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro men känner typ som att den kommer idag. Kanske just nu faktiskt.

Den är lite seg att komma igång efter p piller. Var samma förra gången. Men så tråkigt att den kommer så segt för jag hinner ändå skapa den där...kan jag vara gravid?! Känslan... fast jag inte hr ett enda symptom haha

Håller timmarna för er !!

När hag slutade med p piller efter att ha ätit i många år tog de 3 menstruationer innan hag blev gravid , enligt äl stickorna hade jag heller ingen ägglossning så måste blivit gravid på min första äl då jag använda cb lila dubbel hormon indikator test ! :)
  • Njcm

Hur tolkar jag dessa äl test ? Fem tester på två dagar har gett mig dessa resultat! Någon som använt "one step" ovulation test?

• Njcm
    sussjohansson skrev 2017-09-01 14:11:18 följande:

Om du tittar lite längre upp så ser mina test väldigt liknande ????

Har kollat igenom typ hela tråden och kan inte hitta.. :(
  • Njcm
    Isathe skrev 2017-09-01 14:21:58 följande:

Gud vad tiden går segt......

Hur räknar ni när ni räknar ägglossning och dagar från ägglossning?

Om jag fick positivt på ägglossningstestet (max fertilitet) i måndags, räknar ni då idag (fredag) som ÄL+4 eller ÄL+5. Eller räknar ni att ägget släpper dagen efter?

Svårt de där....

Hade räknat äl +3 <3
  • Njcm
    tjejuå86 skrev 2017-09-01 14:12:36 följande:

Svart på vitt då är så galet lycklig just nu <3

Grattis !! :D <3
  • Njcm
    Ungmensäker skrev 2017-09-02 07:29:44 följande:

Hej tjejer! Inte fått ett enda riktigt positivt äl-test denna månad men haft sex på cd 10,13,14,17,19,20. Inatt när jag kom hem märkte jag stt jag hade väldigt trådiga äggvite flytningar som jag har vid äl. Tog ett äl-test imorse och fick positivt? Det är cd23 idag, kan jag ha äl idag då? Ska ha sex efter jobbet ifall att. Har haft lite oregelbunden mens senaste. Senaste mensen kom på dag 45

Du kan Avsolut ha äl nu om du haft så oregelbunden :) äl bör ske inom 48h :D håller tummarna för er !
  • Njcm

[quote=77982050][quote-nick]Lussebulle2017 skrev 2017-09-03 11:33:09 följande:[/quote-nick]Jag kan inte tro att de är sant!

Bim -1

[/

ÅH grattis !

• Njcm
    Victoria K skrev 2017-09-04 13:01:54 följande:

Tack för omtanken! :) 

Ja, jag ska försöka att fokusera på något annat denna cykel, inte så mycket på eventuella symptom. Rosenroten som jag åt ska jag sluta med, tror den gav ÄL-känningar alldeles för länge efter ÄL och därmed fick tankarna att börja, att något kanske hände där inne. Nej, nu är det slut med det.

Får se fram emot att vi om cirka två veckor ska flytta till hus! Bor i lägenhet nu så det ska bli superkul! :D

Lycka till med din graviditet! :) Grattis igen!

Åh en bamsekram till dig !! Snart kommer plusset <3 kul med hus då har du lite annat fokus (kan hjälpa) :D håller timmarna för er !
  • Njcm

På bim

Idag ingenmansland i sikte. Vet å andra sidan inte om jag haft äl denna cykel.. men haft positivt ältest i 4 dagar nu och brösten ör svullna och enorms plus mensvärk i två dagar nu.. hm :)

Svar på tråden Vi med BIM September 2017