Inlägg från: löparenbe |Visa alla inlägg
  • löparenbe

Vi med BIM September 2017

Vet någon om man kan ha ägglossning trots att testen inte visar något? Började testa 9 dagar efter mensen och är på 16 dagar efter mensen men inte fått något utslag.. började få flytningar dag 11. Skönt att kunna skriva öppet och fråga här :)

• löparenbe

Behöver råd. Är på dag 26 på min cykel och senast fick jag mens på dag 25. Tänkte vänta till dag 28 egentligen. Vågar man testa innan? Bara haft en riktig mens sen jag slutade på P-piller. Men rätt säker vi träffade ägglossningen denna gång. Tack hörni! :)

• löparenbe
    Svea87 skrev 2017-09-04 15:54:14 följande:

Kan man testa när som på dagen fast det är 3 dagar kvar till mens? Och går det med vanliga Apotekets egna tester?

Undrar samma. Vilket test är bäst tycker ni?
  • löparenbe

Igår var jag hundra på att mensen kom. Blödde bara på natten men inget nu på hela dagen.. skumt. Tänker om det inte är något blod till imorgon så testar jag :)

Kan man vara gravid trots den blödningen?

• löparenbe

Trodde ju att jag fick mens i förrgår. Men blödde lite bara på natten. Sen inget mer. Hade inga symtom. Förutom att jag inte hade ont i brösten. Brukar alltid ha det efter ägglossning. Men inte denna gång .
    Men tog ett test idag. Började storgråta så glad. Min man kommer inte hem förrän ikväll.. kommer inte kunna koncentrera mig på jobbet... haha :)

Hoppas nu det går vägen <3

Håller tummar och tår för alla andra!

Svar på tråden Vi med BIM September 2017