Inlägg från: Birritus |Visa alla inlägg
  • Birritus

Vi med BIM September 2017

Hoppar in här med, jag å sambon e inne på försök 2 nu även om vi sagt att d får ta sin tid å bli när d blir så har man svårt att inte tänka på det å funder. Dock vill sambon att jag slutar rida helt när jag blir gravid så det är med blandade käbslor men d han inte vet har han inte ont av ????

Nu känns mer rätt än någon sin vi får ev erbjudande om större lägenhet å jag kommer gå upp i tid på jobbet så d blir mer pengar i kassan

Kommer ha bim i slutet av månaden har alltid legat i månadsskiftet med mensen

• Birritus
    Snuffsan88 skrev 2017-09-05 23:38:43 följande:

Jag red hela min förra graviditet. Va underbart då jag hade foglossning och gick på kryckor!!  Svårt att beskriva frihetskänslan av att rida när man knappt kan gå :D 

Sen slog min son glädjevolter i magen när jag red! Han Älskade det!!

Åå d låter härligt ja hoppas ju på en liten hästtjej om man får ha ngn åsikt i d hela ???? vill ju kunna rida hela vägen känns ändå gött om mam håller igång kroppen oxå, hur mkt kunde du rida m foglossningar? Jag tävlingsrider både hopp å dressyr kan sträcka mig till att skippa hoppningen iafall under tiden. Tänkte om d du kunde rida rida eller rida å jogga för att det är kul?
Svar på tråden Vi med BIM September 2017