Inlägg från: Maliinskii |Visa alla inlägg
  • Maliinskii

Vi med BIM September 2017

Hoppar gärna in här! Glad
    försök 1 på vårt första barn.
    Har BIM 8e september. Men är så otålig o "jobbig" väntan på om mensen kommer eller inte..
    Men har senaste dagarna varit väldigt trött samt sedan i söndags kväll känt en typ av tynga känsla/kissnödig känslonästan hela tiden. 
    Börjar fundera på om hjärnan kanske spelar mig ett spratt för att man så gärna vill vara gravid eller?Obestämd

• Maliinskii
    Svea87 skrev 2017-09-06 13:54:27 följande:

Imorn är mens beräknad. Vill inte att den kommer men tror tyvärr den gör det. Tog ett test nyss ett predictor early men inte ens en skugga syntes till. Blev så deppig nu. Kan det vara för att jag tog nu mitt på dagen och att det bara var en timme sen jag kissade? Eller är det kört? Har ett test kvar med vecko indikator. Tänkte ta imorn bitti om mensen ej dykt upp.

Ja det kan vara så att du har så pass lite hCG hormon ännu så att det inte ger utslag på testet samt att det var för tätt in på du kissade senast. 
    Tycket att du kan göra som du sa att testa om mensen inte dyker upp imorgon, eller på fredag med morgon urin. 
    Håller tummarna för dig och ett plus Glad

Jag har BIM på fredag men hoppas också innerligt på att den inte dyker upp. Har haft en "tyngd/Kissnödighets känsla" mer eller mindre hela tiden sedan i söndags kväll, men vet inte om det är hjärnan som kanske spelar mig ett spratt för att man så gärna vill att det ska lyckas. 
    Känner du av några symptom?
  • Maliinskii
    Svea87 skrev 2017-09-06 14:10:39 följande:
    Gick på toa nyss och såg ut som en lite rosa flytning : ( tror mensen är pågång.. har haft molvärk illamående finnar ont i svanken. Håller tummarna för dig!
    okej :(
    Håller tummarna ändå för dig Hjärta
    Tack! gjorde dock ett test imorse som va tok negativt, blev så ledsen. men men får se om den dyker upp på fredag eller inte.. 
    Bara det att denna väntan är så jobbig på om den ska komma eller inte :/
  • Maliinskii
    Svea87 skrev 2017-09-06 14:18:51 följande:
    Har mensvärk nu också.. Ush. Det enda konstiga är mitt illamående.. har aldrig fått så förut pga mens :-/

Ja denna eviga väntan är så jobbig.. hoppas verkligen inte att mensen kommer för oss haha
    Mensvärk liknande symtom kan man ha, det är ett tecken på att livmodern växer, så inte säkert att det är mensen på gång. O
    Om mensen inte kommer så ta ett test på fredag morgon. 

ja jag är så otålig också, man vill ju veta direkt :P 
    nää vi håller tummarna för att fröken röd inte kommer till oss!
  • Maliinskii
    Svea87 skrev 2017-09-06 16:12:48 följande:

Min mens är här : ( Fyfan va ledsen man blir.. alla dessa tecken.

Ja man blir verkligen så ledsen :(
    håller tummarna för er vid nästa försök.
    Styrkekramar Hjärta
  • Maliinskii
    Svea87 skrev 2017-09-06 17:49:24 följande:
    Tack så mycket ?? Har beställt ett glidmedel nu som tydligen ska öka chanserna. Man får ju inte ge upp.
    Nej klart man inte ska ge upp.
    Spännande vad är det för glidmedel? kanske kan vara något för oss om mensen nu skulle komma....
Svar på tråden Vi med BIM September 2017