• Tisen

Vi med BIM September 2017

Jag har BIM 4/9 men har hela denna vecka mått illa, haft småömma bröst och varit en zombie rent ut sagt.. vågar man redan nu testa eller ska jag försöka hålla mig?

• Tisen
    MisseKido skrev 2017-08-30 17:37:25 följande:

Jag har samma BIM datum. Jag testade mig i morse svaaaagt streck så kan lika gärna vara spökstreck. Kunde inte hålla mig och tog ett till nu i em då var det helt blankt och negativt! Så jag tror det kan vara lite tidigt. Visar det negativt för dig nu så kan det hinna ändras. Nu väntar jag till fredag för nästa test. Lycka till :)

Jag var tvungen att testa jag med nu på em (köpte billiga stickor) och inte ett skvatt.. Jag får göra som du och testa nästa gång till helgen! Lycka till själv :)
  • Tisen
    Archimedes skrev 2017-08-30 18:13:54 följande:

Jag ge också bim 4/9 och fick plus idag. Problemet är ju bara att man kommer att noja hela vägen fram till bim om att mensen kan komma

Åh! Jag håller tummarna för att plusset förblir!
  • Tisen
    MisseKido skrev 2017-08-30 17:37:25 följande:

Jag har samma BIM datum. Jag testade mig i morse svaaaagt streck så kan lika gärna vara spökstreck. Kunde inte hålla mig och tog ett till nu i em då var det helt blankt och negativt! Så jag tror det kan vara lite tidigt. Visar det negativt för dig nu så kan det hinna ändras. Nu väntar jag till fredag för nästa test. Lycka till :)

Hur har det gått? Jag tog ett test igår, fortfarande jätte negativt! Jag har fortsatt mått väldigt konstigt men nu inväntar jag den där mensen i veckan, annars blir det ett nytt test till nästa helg..
  • Tisen

Jag sitter lite i chock! Jag tog testet idag bara för att definitivt fastställa att det inte blev något den här månaden..

Kan inte sambon bara vakna nu?! Haha
  • Tisen
    evve88 skrev 2017-09-09 07:37:01 följande:

Åh vad roligt, Grattis!! :)

Tack så mycket! Känns overkligt!
  • Tisen
    Charlieellerså skrev 2017-09-09 07:42:01 följande:

Härligt, grattis.

Tack så mycket! Så skönt att slippa gå och fundera och överanalysera minsta symptom längre :)
  • Tisen
    marsen skrev 2017-09-09 16:32:02 följande:

BIM -6 idag. Gjorde ett väldigt tidigt test BIM -8 som inte visade nånting och direkt tror jag ju att det har skitit sig den här månaden. Varför gör man så tidiga test när det är minimal chans att det visar något trots graviditet?!

Men idag känner jag nånting som skulle kunna vara tidiga graviditetssymtom: lätt illamående och uppblåst mage. Kaffet är halvgott. Vet inte om jag törs göra ett nytt test imorgon BIM -5 eller om jag ska vänta ännu längre.

Jag skulle vänta dagar till. Jag testade både vid BIM -5 och BIM -2 och båda var negativa.. man blir bara ledsen av det negativa testet!
  • Tisen
    Queva skrev 2017-09-09 17:29:08 följande:

Grattis!

Tack så mycket! :)
  • Tisen
    Isathe skrev 2017-09-09 19:51:43 följande:

Men grattis!!! Vad roligt, visst hade du BIM i måndags? Å mensen har uteblivit misstänker jag eftersom du tog ett test idag?! Va du säker på äl och BIM?

Jag tog ett PE i morse som var tokblankt, positivt på äl 28/8 med trolig ägglossning 29/8. BIM för mig borde vara på tisdag. Så idag har jag nästan brutit ihop, så din historia gör mig lite gladare men vågar såklart inte hoppas för mkt

Tack så mycket! :)

Jag var väl egentligen inte helt säker på ÄL. Har haft spiral i många år och inte haft mens men använde mig av en app som beräknade ut ÄL och cykellängd, vi myste på flera dagar innan det för att gardera oss.. två dagar efter appens beräknade ÄL kände jag smärta i ena sidan så tror att den faktiska ÄL var då, vi myste på även då och flera dagar efter också haha.

Ja, jag hade BIM i måndags men iom att jag testade negativt bara två dagar före har jag gått och väntat på den där mensen varje dag. Jag bestämde mig för att om mensen inte kommer så ska jag testa först som igår (lördag) för att inte testa sönder mig. Torsdag och fredag var riktigt jobbiga men jag höll ut! Och igår vaknade jag så tidigt och var så nervös! Vågade inte titta på stickan förrän efter flera minuter! Haha

Så det finns absolut hopp! Försök vänta med att testa några dagar även om det är svårt! Jag håller tummarna!!!
  • Tisen
    Isathe skrev 2017-09-10 15:34:40 följande:

Okej spännande, vilken dag kände du av ägglossningsvärken?

Jag har haft lite molvärk till och från sedan ägglossningsvärken typ och lite ont i bröstvårtorna men just nu är typ allt som bortblåst. Så jag väntar in mensen till veckan tyvärr. Bara hålla tummarna för att vi får hjälp nu när vi ska påbörja utredning.

Jag kände av ÄL tisdagen den 22a, enligt appen skulle jag ha haft den 20e.

Förra veckan mådde jag mest illa och var otroligt trött, min molvärk kom främst den här veckan varför jag trodde, efter två negativa test, att mensen nu var i görningen..
  • Tisen
    Isathe skrev 2017-09-10 18:40:54 följande:

Okej spännande!!

Jag förväntar mig dock att min mens kommer till veckan. Men ditt plus ger ju lite hopp för framtiden, att de inte behöver ge något plus dagen före BIM och jag testade iaf 3 dagar före....

Jag håller tummarna för dig! :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017