Inlägg från: malikan |Visa alla inlägg
  • malikan

Vi med BIM September 2017

Hej!

Hoppar in här, 29 år och är inne på andra försöket med trean ???? Bim 12/9 om cykeln är 28 dagar, är lite oklart efter spiralen.

Tog ut spiralen 24/7 och hoppades på snabbt plus, med de 2 andra barnen blev jag gravid utan att ha fått tillbaka mensen men icke denna gång ????

Har en jobbig menscykel, förra månaden samt denna får jag ont i brösten och mår illa 10-7 dar innan mensen vilket gör att man hoppas men verkar inte vara graviditet...

Har tidigare haft livmoderhalscancer efter mitt första men gick ju bra med sonen ändå så hoppas det vill sig snart ????

• malikan
    Queva skrev 2017-09-06 23:15:34 följande:

Hej, låter som mig..! Jag tänke mer att de där blir jag ju av att titta på mannen... men icke! Är de samma pappa till dom andra?

Haha ja det gör det ju :D

Till sonen, dottern har en annan pappa!

Med sonen trodde jag att jag var skengravid efter p-pillerstoppet, kände direkt efter äl att jag var gravid!
  • malikan
    Queva skrev 2017-09-06 23:32:48 följande:

Okej, en sådan sak kan ju ställa till det kanske annars.

Ja.. jag "brukar" alltid svimma om jag blivit gravid, sen nästäppa och dofter. Hur har du känt innan?

Jag har haft ont i brösten, illamående och trötthet med sonen... Med dottern kommer jag inte ihåg så mycket, upptäcktes i v 16 och jag var bara 18 år... Trodde då inte man kunde bli gravid utan att ha fått tillbaka mensen men det kunde man ju, haha
  • malikan
    Milou3 skrev 2017-09-07 19:12:16 följande:

Har BIM på tisdag så är alltså på äl+10 i dag och BIM -5.

Testade helt negativt i morse med ett test från testlagret. Men har sedan i går morse haft rejäl molvärk och små stick och minihugg nästan konstant! Det drar även vid ländryggen. Känns som mensen är några timmar bort mao. Är det några fler som haft sån här utdragen molvärk innan mensen kommer och redan 5 dagar innan? Har en extremt punktlig cykel på 28 dagar.

Jag känner av molvärk och illamående 10-7 dar innan mens, sjukt jobbigt...
  • malikan
    Milou3 skrev 2017-09-07 19:43:06 följande:

Åh fy vad jobbigt! Jag kan känna av svagt molande någon timma per dag mellan äl och bim men aldrig så här kraftigt! Springer typ på toa och kollar om mensen kommit

När har du bim?
  • malikan
    Milou3 skrev 2017-09-07 21:26:15 följande:

På tisdag så BIM-5 i dag. Men känner mig väldigt ogravid och mår i övrigt bra. Lite gasig i magen men det kan ju säkert bero på molvärken om nu mensen kommer tidigare.

Då har vi samma!

Ja just nu går jag bara och väntar på den så man kan börja nytt försök
  • malikan
    Hippo83 skrev 2017-09-09 23:05:36 följande:

Här kommer en till som inväntar BIM, min är på 12/9. Andra försöket med en nr 2. På första försöket hade jag så mycket symptom så jag var övertygad om att jag var gravid igen nu har jag inga. Försöker att inte analysera min kropp men det är ju så svårt...

Har oxå 12/9. Jobbig väntan nu, kände mig gravid fram tills igår så inväntar mens nu..
  • malikan
    Hippo83 skrev 2017-09-10 18:59:32 följande:

När tänker du testa? Jag tror jag måste göra ett försök imorgon.

Hade tänkt idag men fick mens imorse :(
Svar på tråden Vi med BIM September 2017