Inlägg från: Annalinnea84 |Visa alla inlägg
  • Annalinnea84

Vi med BIM September 2017

Skam den som ger sig. Ganska oregelbunden cykel och framförallt väldigt lång. Testat med äl test sen ca 2 v tillbaka för att verkligen inte missa äl men hade lite gett upp hoppet att den ens skulle komma. Men idag så, på dag 23 är det ett starkt streck nog att tro på. 12 h mellan testerna så det händer snabbt. Hinner inte få till det förens imorgon kväll då sambon jobbar, hoppas det räcker:)

• Annalinnea84
    Queva skrev 2017-09-11 23:22:24 följande:

De borde de göra. Ägget släpper 12-48h efter positivt äl test. Och lever sedan ca 1dygn. Har ni fått till det något innan?

Jag hoppas verkligen! Ja i lördags och på något sätt fick jag liv i mannen efter att ha berättat om äl testet så även sent igår:
  • Annalinnea84

Jag hade äl på dag 23 denna månad, men så har jag väldigt lång cykel (typ 35 dagar). Så det skiljer sig otroligt från person till person. Hade missat den totalt om jag inte kämpat på med tester för trodde inte den var sååå sent!

• Annalinnea84

Vågar knappt tro att det är sant! Strecket kom verkligen på sekunden, hann knappt sätta på skyddet. Cb early Troligen Bim -3.

• Annalinnea84
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 17:46:26 följande:

Jodå, testerna i morse var tydligen positiva

Haha! Grattis! Vilken cirkusdag! Hoppas hoppas nu detta går vägen!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017