Inlägg från: Lanza2017 |Visa alla inlägg
  • Lanza2017

Vi med BIM September 2017

Det ser ut som ett positivt streck :) jag hade väldigt svagt streck på bim -2 och testade negativt med clearblue digital samma dag så blev helt förstörd och tänkte att det va kört dena månad med. men på bim dagen så plussade jag med det digitala fast med morgon urin då. kan nog med att säga grattis till dig tror det kmr vli starkare längre fram :))

• Lanza2017

Jag hade molvärk fram tills jag plussade typ men har även alltid haft mensvärk 1 vecka innan mens så var inte alls säker det e ju olika för alla. hur brukar du ha annars?

• Lanza2017

Det kan ju vara positivt det med vem vet det jag kände skillnad på var att det drog rejällt i ligamenten samt molade o högg till lite här o var, det e ju så svårt o säga som många säger så är det väldigt många lika symptom vid både grav o mens, men avvakta o se hur det utvecklar sig har ni träffat äl då?

• Lanza2017

Tycker du borde avvakta några dagar till är du endast på äl + 10 så kan det vara svårt att se strecket vissa har då även helt blankt för att sedan plussa, ser du något så är det bara bra men det kommer ju öka succesivt om du nu är gravid och bli riktigt starkt :)

Jag plussade svagt äl + 14 för att plussa starkt äl + 16 är ju väldigt olika för alla ändå! lycka till hoppas du blir gravid denn månas och alla andra som kämpar på:))

• Lanza2017

Förstår hur det känns men det är inte kört så länge mensen håller sig borta, vänta någon dag till o testa dig om inte mensen dyker upp, vissa är låg hormonare och då visas det knappt något förrän bim dagen eller efter :)) hoppas du får ett plus snart!

• Lanza2017

Förstår hur det känns men det är inte kört så länge mensen håller sig borta, vänta någon dag till o testa dig om inte mensen dyker upp, vissa är låg hormonare och då visas det knappt något förrän bim dagen eller efter :)) hoppas du får ett plus snart!

Isathe skrev 2017-09-12 13:24:00 följande:

Tack för peppen. Läste att du plussat svagt på ÄL+14 och starkt på ÄL+16.

Jag testade ju på äl+11. Så bara hålla tummarna, annars väntar utredning 21/9

Ja det stämmer så kört är det ju inte för dig än, ha hoppet uppe vet att det är svårt och den här väntan på allt, på äl på bim på mens riktigt seegt! Hoppas verkligen du plussar nu så du slipper utredning samtidigt är det också en trygghet o ha det! men håller alla tummar för dig att du plussar denna månad uppdatera gärna hur det går för dig :))
  • Lanza2017
    Isathe skrev 2017-09-12 13:53:43 följande:

Ja jätte skönt att ha utredningen så nära inpå. Tack för att du håller tummarna.

Hur ligger du själv till? när hade du BIM och när är BF? Grattis!!

Ska uppdatera så gott jag kan!

Tack!

Jag hade bim nu i söndags och plussade då digitalt tog ett test som visade svagt i fredags och även ett digital test som visade negativt i fredags så var helt förstörd men så plussade jag 2 dagar efter, hormonerna stiger ju rejällt varannan dag typ. så har väl bim i maj ngn gång :))

hoppas verkligen du också plussar ja gör det, går in här o kikar då och då:))
  • Lanza2017
    Taliya skrev 2017-09-12 16:30:37 följande:

Kunde såklart inte hålla mig ifrån att testa idag igen. Fick ju ett supersvagt streck igår med gravkollen sticka. I morse vid sju tog jag ett, hade dock endast sovit tre timmar och det vart nog väldigt utspätt, så det vart ju väldigt negativt ???? usch vad jobbigt det var.

Men sen sov jag mellan 8 och 13.. tog förstås ett till test och det visade detta:

Ja visst ser det positivt ut GRATTIS :))

Positivt va?

• Lanza2017

[quote=78010328][quote-nick]Lanza2017 skrev 2017-09-12 17:40:03 följande:[/quote-nick][/quote]

ojj vad hände? hehe Grattis till plusset :))

• Lanza2017
    Isathe skrev 2017-09-13 08:09:37 följande:

Nu imorse kom det rosa på pappret så mensen kommer under dagen....

Bara blicka framåt mot att starta utredningen nästa vecka, hoppas bara vi får hjälp nu!!

Men nej vad tråkigt :(( hoppas verkligen ni får hjälp nu och att det tar sig snart, hoppades på att du skulle plussa! Lycka till med allt o hoppas du snart skriver här med att du plussat :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017