Vi med BIM September 2017
Hänger på här, hade egentligen lovat mig själv att stå utanför alla såna här trådar den här månaden eftersom jag blev så ledsen förra månaden när det kändes som att alla andra blev gravida och jag inte blev det. Det är vårt tredje försök med första, jag längtar så att jag håller på att gå åt - maken lider med mig för att jag blir så ledsen och har så mycket känslor utanpå kroppen hela tiden. Senaste veckan har jag fått inte mindre än fem (!) frågor från olika håll om inte vi är gravida... En familjemedlem hade till och med hade räknat ut när en bebis tillverkad under vår semester kunde tänkas födas - VEM GÖR SÅ? Fick den kommentaren på en middag så jag blev så paff att jag inte ens sa något..
I alla fall, hade ägglossning den 5:e, så det borde vara en vecka till mens (19:e), tror dock inte att jag har så långt mellan ÄL och mens, får se när mensen dyker upp - har den inte kommit på fredag så tar jag nog ett test då. Har lite känningar på något sen igår, hade samma förra månaden, molvärk, ömma bröst osv. Svårt det här att förstadierna till mens och tidiga graviditetstecken är typ samma...